Advertenties


Waar irriteer jij je aan in het verkeer?

Gestart door San, 22 juni 2005, 00:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

sebastiaan

heel simpel ergenis nr1 voor mij: schuin achter de voorganger hangen bij wegversmallingen en een rij auto's achter je houden.
Niet opzij gaan waardoor sommigen angstig tegen grote wielen van een vrachtauto aan kijken die naast hen brommen.

coupe-monte-carlo

mijn grootste ergenis is toch wel. het onnodig de rem indrukken, telkens die irri remlichten voor je, terwijl gas loslaten vaak al voldoende is  >:(

GVR

Een ergernis van mij ( ik heb er vele ) is het gedrag van sommige agenten.Ons vertellen wat wel en niet mag maar ondertussen zelf zich er niet aan houden.........bijvoorbeeld.kleven.

Dennis Postma

1: Het aso gedrag van de politie, zoals eerder gemeld, zelf iedereen er op wijzen wat wel en niet mag en onder tussen zelf alle regels aan hun laars lappen.
2: Mensen die in je dooie hoek blijven hangen.
3: Bumper klevers
4: Mensen die denken dat wanneer je een grote auto rijd je ook meer echten hebt in het verkeer.

En ik kan nog wel ff doorgaan maar dan word de lijst zo lang  ;D

Stefan

Zo ook:

Linkshangers
Middenhangers op een 3 baans/4 baans weg
Bijvoorbeeld de A12
Ja, ook 's avonds laat.
Het "ik rij waar ik wil" syndroom noem ik het maar
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tuned

ergenissen zijn :

mensen die hun knipper licht niet uit zetten

mensen die met 105 een vrachtwagen gaan inhalen waar je 120 mag

mensen die hem nog net even in het gat ,wat jij laat vallen voor de 2 sec. regel, duiken

mensen die mijn megane zien en dan gelijk denken dat je wilt racen (dus opgefokt door een spoiler)

mensen die plakken terwijl je al 140-150 rijd

de kaartlezers/telefoontjes, enz rijders



EyesOnly

Citaat van: Dave op 23 juni 2005, 12:06:15
mensen die hem nog net even in het gat ,wat jij laat vallen voor de 2 sec. regel, duiken
Voor mij is dat de ergste!
Afstand houden is er gewoon niet bij want mensen blijven er gewoon tussen duiken!!

coupe-monte-carlo

of van die oude vrouwtjes die bang zijn dat ze omvallen met de auto in de bochten  :)

( k ben zo'n type die me eigenlijk aan alles irriteerd op de weg , scheldend en vloekend in de auto rijd, maar ben vast niet de enige  ;D )

Qweras

Linkshangers met stip op 1 !!!

En knipperlichtloos voor me in dat 2sec gat duiken...

Tuned

Citaat van: matthijs op 23 juni 2005, 12:44:40
of van die oude vrouwtjes die bang zijn dat ze omvallen met de auto in de bochten :)

( k ben zo'n type die me eigenlijk aan alles irriteerd op de weg , scheldend en vloekend in de auto rijd, maar ben vast niet de enige ;D )

ik  ook wel maar niet de hele weg maar kom er altijd wat tegen

Meganez

Citaat van: Stefan op 23 juni 2005, 12:02:31
Zo ook:

Linkshangers
Middenhangers op een 3 baans/4 baans weg
Bijvoorbeeld de A12
Ja, ook 's avonds laat.
Het "ik rij waar ik wil" syndroom noem ik het maar

Voor mij staan deze ergernissen ook zeker op nummer 1 samen met het "ik rij 0,324 km/h harder als jou dus ik ga je inhalen en de hele weg blokkeren". Dit gebeurd nogal ernstig vaak hier in omgeving europoort r'dam met al die vrachtwagens..

Erik22

Nog een ergenis!!

Mensen die op het laatste moment invoegen op de snelweg als er file is! >:( soms rijden ze nog expres over het verdrijvingsvlak!!

Tuned

Citaat van: Meganez op 23 juni 2005, 15:04:32
Citaat van: Stefan op 23 juni 2005, 12:02:31
Zo ook:

Linkshangers
Middenhangers op een 3 baans/4 baans weg
Bijvoorbeeld de A12
Ja, ook 's avonds laat.
Het "ik rij waar ik wil" syndroom noem ik het maar

Voor mij staan deze ergernissen ook zeker op nummer 1 samen met het "ik rij 0,324 km/h harder als jou dus ik ga je inhalen en de hele weg blokkeren". Dit gebeurd nogal ernstig vaak hier in omgeving europoort r'dam met al die vrachtwagens..

precies

Edgar

Golfjes en hun bestuurders (niet allemaal, maar wel heel veel....)

PS dan bedoel ik niet een golf als die van Wilma  ;)

Decepticon#1

Citaat van: Edgar op 23 juni 2005, 16:18:41
Golfjes en hun bestuurders (niet allemaal, maar wel heel veel....)

PS dan bedoel ik niet een golf als die van Wilma? ;)

Amen...en Opeltjes kunnen dat gedrag ook vertonen!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev