Advertenties

Haaievinnen - voorbumperspoilers

Gestart door Nmensink, 15 september 2014, 18:51:07

Vorige topic - Volgende topic

Nmensink

Hoi. Ik heb sinds kort een megane estate tce180 uit 2009. Ik zou graag de voorbumperspoilers willen hebben, ofwel de haaienvinnen. Nieuw 219 euro. In kleur satin silver. Zwarte zijn via eBay 100€, maar dan moeten ze nog gespoten worden. Ik vraag me af of de montage hiervan gemakkelijk is. Wie kan me er wat meer over vertellen?

Tedo

Bedoel je deze zilveren omlijstingen?:

Tedo

U vraagt, wij vinden.

Aangezien ik zelf straks voor een estate 180/190 GT wil gaan, geef ik deze tip graag door. ;)

Nmensink

Nice.. Dat wordt bieden dus :-)
Maar ik ben meer op zoek naar de wijze van monteren. Ik wil niet de bumper eraf halen, dus ik zoek een makkelijke oplossing. en eigenlijk dus de inhoud van het montageboekje!!!

Nmensink

Helaas. Verzend alleen in Duitsland.. maar het was het proberen waard.. Maar nu nog de grote vraag: hoe gaan ze worden bevestigd? En is dit gemakkelijk?

Tedo

Volgens mij klik je ze erin/erop.

En de verkoper gewoon even vragen of hij ook naar Nederland verstuurt; 9 van de 10 Duitsers doen dat wel, de advertentie staat standaard ingesteld op alleen verzending binnen het eigen land van de verkoper.

Robke72

En als je dan even Googled op 'bestelnummer + pdf', dan krijg je zowaar de montagehandleiding:
http://www.renaultteile24.de/out/media/7711425445.pdf

Nmensink

Thanks!!!! Wat een werk zeg.. Je kunt ze beter lijmen dus of kitten!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev