Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 64

Gestart door Stefan, 15 augustus 2014, 14:58:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Zo te zien hoef je alleen de plastic kap weg te halen bij de voeten van de passagier, ik ga van de week eens kijken of ik die ook schoonmoet maken :P

RobScénic

Ook iets leuks gekocht voor mijn Scenic:



Let the car shine!!!! !-!
Renault Scénic 2.0 16v Sportway Aut. 2002 SOLD!!

Renault Mégane Cabriolet 1.6 16v Sport 1999 SOLD!!

>>Renault Grand Scénic 2.0 16v Tech Road Aut. 2006<<

>>Renault Mégane Coupé-Cabriolet 1.6 16v Privilege Luxe 2004<<

Rogier

Dat is inderdaad ook een hele leuke aankoop !-!, mijn vader zijn buurman gaat straks mijn auto kosteloos poetsen en polijsten :P Hij heeft zijn oude werk weer opgepakt en is een poetsbedrijf gestart !-!

Cabrio1971

Vandaag een nieuwe voorruit in m'n Cabrio gekregen  !-!

Cabrio en Coupé hebben dezelfde voorruit.

MarcN

Citaat van: Rogier op 16 januari 2015, 18:58:24
Zo te zien hoef je alleen de plastic kap weg te halen bij de voeten van de passagier, ik ga van de week eens kijken of ik die ook schoonmoet maken :P

Ik ben benieuwd naar de foto :) In mijn geval is er duidelijk lang niets aan gedaan terwijl ik tijdens de beurten altijd gevraagd heb om alle filters te vervangen indien nodig.
Zo zie je maar weer dat je het soms beter zelf kunt doen :q

Citaat van: RobScénic op 16 januari 2015, 19:00:53
Ook iets leuks gekocht voor mijn Scenic

Dat ziet eruit als een leuk setje. Polijsten wil ik me in het voorjaar ook eens in gaan verdiepen.
Op dit moment waait het me nog iets te hard :grin:

Rogier

heb je een speciale dan? of gewoon een standaard voorruit?

Cabrio1971

De voorruit was al eens vervangen door een warmtewerend exemplaar maar volgens mij hoort zo'n ruit in een uitvoering met airco. ( die zit er bij mij niet in )

De ruit die er nu in is gezet is dus weer de originele.

Felix

Vandaag de multieriem en de spanner maar eens vervangen. Dat viel mij nog behoorlijk tegen zeg. Wat weinig ruimte  8)7
Uiteindelijk het blok maar een stuk laten zakken om wat ruimte re creeren. Vervolgens met een steeksleutel die spanner ontspannen, en tegelijkertijd de riem er omheen leggen. Ik zal morgen wel spierpijn hebben  :P

Tedo


mark


Yorick

In navolging van Paul die een bumper in de goede kleur heeft gevonden, heb ik dat ook. Y

Lekker een stuk naar Friesland getoerd en een gele bumper op kunnen halen.
Hij is niet helemaal schadevrij, maar de puntjes die erop zitten moeten weggewerkt kunnen worden. Prijs was ook prima.

Leuk project als ik ooit alles is op en aan mn auto ga gooien  !-! Zwart gaas en lip met gaas eronder.


Yorick

Nee, ik zet mn Laguna lip over. Die vind ik nice staan :)

MarcN

Citaat van: Yorick op 20 januari 2015, 22:42:23
In navolging van Paul die een bumper in de goede kleur heeft gevonden, heb ik dat ook. Y

Ideaal, dat scheelt een hoop spuitkosten :)

Tedo

Mits de donor niet anders verkleurd is dan de jouwe natuurlijk.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev