Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 64

Gestart door Stefan, 15 augustus 2014, 14:58:24

Vorige topic - Volgende topic

mark

Dat krikje heb ik ook. Werkt prima.
Ik heb alleen de stempel er af moeten slijpen, anders paste die niet onder mijn auto.  :D

Yorick

Citaat van: Yorick op 12 januari 2015, 20:46:40
Ook de lampjes van de kachelbediening deden het niet, maar hiervoor had ik nog geen lampjes. Krijg ik morgen.

Deze gekregen en dat is ook gelukt, doet het ook weer!
Yeeh  :play:

MarcN

Citaat van: mark op 13 januari 2015, 06:37:16
Dat krikje heb ik ook. Werkt prima.
Ik heb alleen de stempel er af moeten slijpen, anders paste die niet onder mijn auto.  :D

Volgens mij worden deze onder diverse merken verkocht, ik heb ze bijvoorbeeld bij Aldi en Lidl ook wel eens voorbij zien komen !-!

Vandaag heb ik twee mini aankopen gedaan bij de Renault dealer in Oss; Een accukapje welke ik besteld had en meteen een lakstift meegenomen om te kijken of ik de diepe sleutelkras op mijn deuren aan de linkerzijde enigszins kan camoufleren.

Dimi

Citaat van: mvnuland op 13 januari 2015, 05:38:41
Maandagmorgen na mijn nachtdienst ben ik even langs Van Cranenbroek in Schijndel gereden. Daar heb ik deze garagekrik + assteunen gekocht.
Het draagvermogen is 2000 kg. Het zal vast geen professioneel spul zijn, maar voor die paar keer dat mijn auto even omhoog moet voldoet het prima verwacht ik :)

Hoeveel heb je ervoor betaald?

Ik heb een paar weken geleden exact dezelfde gekocht voor 40 euro. Vandaag zag ik ze al aan 35 staan.

Lars

Zo vandaag heb ik een flesje verdunning gekocht om eindelijk van mijn lelijke  :puke: handvatten af te komen die vanaf fabriek met softlak gespoten zijn. Nu ziet het weer fatsoenlijk uit !-!

Yorick

Ik ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet en het er uitziet als je klaar bent eigenlijk.  :q

MarcN

Citaat van: Dimi op 14 januari 2015, 19:22:16
Hoeveel heb je ervoor betaald?

Ik heb een paar weken geleden exact dezelfde gekocht voor 40 euro. Vandaag zag ik ze al aan 35 staan.

Garagekrik 2 ton T820033 €22,95
Garagekrik kussen rubber €2,25
Assteunen 2 ton draai 2 stuks T42001 €15,55
Wielstop set €2,45

Lars

Ziet eruit als nieuw. Stelt ook niks voor gewoon die torxschroef die erin zit eruit draaien en van voor naar achter los halen. Dat alles goed insmeren met verdunning of ontvetter duurt wat langer en met een doekje laag voor laag eraf halen tot je het originele plastic overhoud. Met n beetje cockpitspray oppoetsen en klaar.

Wie geen zin heeft in deze klus op de sloop staan er genoeg. Die van een Scenic 1 Phase 1 passen ook of Coupe Phase 1 Band Tour volgens mij ook

Lars

@mvnuland

40 euro heb jij gelijk n hele vat gekocht? :D

Oooo sorry ik zag net dat ik niet bedoelt was met jou reactie...

MarcN

Vanmiddag dacht ik: 'Laat ik eens even snel kijken hoe de staat van mijn pollenfilter is'.
Als je onderstaande foto ziet begrijp je vast wel dat ik schrok van de hoeveelheid troep die eruit kwam ;) Dus snel een nieuwe filter gehaald en alles nog net voor werktijd kunnen monteren.

Rogier

waar zit de pollenfilter? en zijn die duur in aanschaf?

MarcN

Citaat van: Rogier op 16 januari 2015, 18:00:50
waar zit de pollenfilter? en zijn die duur in aanschaf?

Dashboard kastje losschroeven met 6 x torx 20 uit mijn hoofd, 2 schroeven rechts zitten verstopt onder het zijkapje waar de airbag schakelaar in zit.

Het kastje kun je er dan zo uitpakken en eventueel nog even de buis van de ventilatie loshalen om er wat beter bij te kunnen.
Het filter vind je dan in de middenconsole.

Deze MANN filter kostte me 16 euro bij de lokale autozaak. Online iets goedkoper te vinden maar ivm verzendkosten alleen interessant als je hem meebesteld met meerdere onderdelen.

Dit filmpje was mijn voorbeeld (is wel in het Russisch) :)

mark29

Dashboard kastje hoeft niet los, onnodig werk.
Op de foto zie je waar de bladeren uit het kachelhuis komen, daar komt het filter in.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev