Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 64

Gestart door Stefan, 15 augustus 2014, 14:58:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo


mark

#46
ah mooi, ga ik er eentje bestellen.  !-!

Had een tijdje geleden er naar gezocht, maar toen kom ik alleen de coupe vinden.

Edit: De hatchback is niet meer beschikbaar.  >:(

Tedo

Op eBay e.d. nog wel hoor! Er bestaat naast de bruine ook nog een zilveren.

Dredan

Vandaag racegaas gehaald, en de kleine grilletjes al even vervangen.
Wanneer ik weer een vrije dag heb, gaat de bumper eraf en dan daar ook gaas in zetten.

Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

mark

#49
goed bezig  !-!

Heb net een (namaak) clip besteld, zal mij benieuwen wat dat ding allemaal kan vergeleken met die van de dealert.  :P

Zal het ook af en toe voor mijn werk gebruiken, want daar heb ik alleen een simpele bosch kast.
En daar kan ik nog niet eens de electronische handrem mee in onderhouds modus zetten.  l-

Werkt allemaal prima op duitse automerken, maar dat ding heeft het niet zo zitten op Renault's  :whip:

Tedo


mark

#51
Niet meer.  ;)

Werk nu bij Profile Tyre Center Heuver in Enschede.

Is eigelijk wel beter ook, want hier kom ik teminste nog aan sleutelen toe.
Toen bij de dealert was het bijna alleen maar beurtjes en remmetjes, verder niet zo veel bijzonders.

En bij de de profile doe ik in principe alles. (en ik doe alle renault's die we binnen krijgen  :P )

Van banden tot complete motorwissels tot halve restauraties, het kan niet gek genoeg.  :D

En alle dikke dure auto's zoals Porsche's enzo met extra brede platte banden, laten ze mij alleen doen.  :P

Rogier

Ik heb gisteren H11 Led besteld via het internet, nu nog wachten tot het geleverd wordt en dan kijken of er een makkelijke manier is om de mistlampen te vervangen.

Tedo

Als het goed is, kan je met je hand tussen de bumperonderplaat en je wielkastbekleding door bij je mistlampen komen zonder de bumper eraf te halen.

Rogier


Tedo

Dat moet te doen zijn. Ik heb net zelfs mijn ruitensproeierpomp via die opening tussen wielkast en onderplaat vervangen  Y
Geen idee hoe de garage dat doet, maar het is veel sneller dan de hele bumper eraf halen.
Ik heb weer meteen druk op mijn voorsproeiers!  !-!

Willem

Eindelijk een setje velgen gevonden met zomerbanden voor een geschikte prijs. Vanmiddag opgehaald.

Specs: 16 inch met 205-50-16 Vredestein Sporttrac 3.

Dredan

Megane coupe 1.6e // Megane coupe 2.0 16v

Willem


mark

Nette velgen  !-! Hoeveel profiel zit er nog op?
De banden lijken versleten, maar dat kan natuurlijk ook door de foto komen.  ;)  :dunno:

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev