Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 64

Gestart door Stefan, 15 augustus 2014, 14:58:24

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Yorick

Vandaag nieuwe Bosch Aerotwins op m'n Meg gezet. Mooie vooruitgang qua looks en kwaliteit!  Y

mark

Ja die doen het goed.  !-!

Ze gaan bij mij alleen niet langer als een jaar mee.  :D
Maargoed ik maak dan ook wel kilometers.  :D

Dat zal ik met andere ruitenwissers ook wel hebben.  ;)

Rogier

Ze zijn inderdaad erg fijn, ik heb zo ook op de Megane zitten. Alleen zijn ze hier in NL wel schrikbarend duur vergeleken met de prijzen in Duitsland.

Tedo

Kopen op eBay bij onze oosterburen dus. Ik vind de levensduur ook wat tegenvallen, zeker als je bij vorst wil wissen. Dan pakt de wisser soms een deel van de ruit niet mee.
Michelin heeft ook een nieuw type wisser, misschien dat ik die hierna eens probeer.

Willem


Megane_2003

Nieuwe H7 lampjes gekocht met nieuwe stads pitjes erbij
meteen maar gemonteerd want er was er een stuk, ik moet zeggen dat het niet ix tegengevallen.
met het wiel eraf kun je er prima bij, alleen die stadspitjes moet je een beetje op het gevoel doen .
maar ik heb weer prima zicht   !-!

Yorick

Aantal nieuwe LEDjes besteld voor de kofferruimte belichting, leeslampje en dashboard.
Ook lampjes besteld voor de kachelbediening en m'n instrumentenpaneel. Hopelijk is het verwisselen en dat het dan weer brand.




Ook een dartbord ophangsetje besteld. Onee dat doet er niet toe.  8)7

Willem


Lars

Vandaag in Polen naar een Garage geweest om mijn banden te laten balanceren. Heb voor vier wielen 50,00 PLN betaald dat is omgerekend 12,50 EURO :D en mijn Coupe rijd als n nieuwe... Heerlijk zeg

Rogier


Fubar (Marcel)

Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Roadkill (Michiel)

Hier hebben ze het dan beter voor elkaar, gewoon Polen in de garage! Maar of zo'n plus of minpool erg handig is met balanceren...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier


Felix

#178
Misschien niet heel denderend nieuws, maar ik heb vandaag twee nieuwe gasveren voor de achterklep van mijn Megane gemonteerd.
De originele gasveren waren behoorlijk lam. Vervolgens een nieuwe  besteld (had er eigenlijk twee willen hebben, maar had een foutje gemaakt bij het bestellen :P). Helaas schoot die bij het openen van de achterklep weer los, terug naar de originele dus.
Toen heb ik op eBay deze twee gasveren besteld voor slechts 16 euro. Een paar dagen later lagen ze op de mat en ze passen perfect!
Die eBay verkopen heeft wel meer interessante spullen. Waaronder 4 Valeo bobines voor 70 euro (er even van uit gaande dat het ook echt valeo's zijn, die gasveren zijn namelijk merkloos).

Tedo

#179
Top Felix! Hopen dat ze het ook blijven doen.

Wie nog Bosch Aerotwins nodig heeft, Slager heeft ze nu in de aanbieding en tussen 16 en 17 uur betaal je ook nog eens geen BTW!
N
Voor de Megane II heb je de 600U en 450U nodig. Ik heb net twee setjes besteld voor nog geen 39 euro.  !-!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev