Advertenties


Achterraampjes Coupe

Gestart door Max Grot, 12 juli 2014, 16:58:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Max Grot

Hallo allemaal, ik heb sinds 2 weken een Renault Megane Coupe uit 1998, en ik heb een vraag over de elektrische achterraampjes. In het boekje, en ook op internet staat dat er een knopje moet zijn om de vergrendeling op te heffen, en dat die bij de versnellingspook zit. In mijn auto is het knopje alleen niet te vinden. Bij de dealer kunnen ze mij ook niet verder helpen. Weet iemand waar dat dan zou kunnen zitten?

Groet, Max

Rohald

Ik heb ook een Coupe, maar ik heb geen knopje.
Sterker nog: voor mijn versnellingspook zit alleen een bakje. Achter de handrem zitten wel de knopjes om ze open en dicht te klappen.

Bij een Cabrio zitten er wel knopjes voorin. Denk dat je in de war bent met die.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Christian de Vriend

waar die bal zit ,kan een soort console zitten,en daar zit een vergrendelschakelaar,voor zover ik
weet zijn die in de coupe niet gemonteerd,eerder voor de HB.

als je dat bakje er uit haalt (zit geklikt) vind je een los stekkertje met 2 draden,en dat is de
ver/ontgrendeling.

normalieter is deze niet functioneel,maar gek genoeg was dat bij mij wel zo,bij de aankoop van de 16V
deden de achter raampjes het niet,en dat vind ik voor de coupe vloeken in de kerk,want het hoort erbij
dus na veel zoeken kwam ik in de schema's die ik heb van de dealer,een schakelaar tegen,toen ik de
2 draden met elkaar verbond,deden de raampjes het weer.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev