Advertenties

klets maar raak DEEL 213

Gestart door Stefan, 30 juni 2014, 15:59:54

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Ik vertrouw de gereviseerde dingen niet zo, maat van me zag steeds mensen terug komen met kapotte gereviseerde dynamo's. Ik heb liever een nieuwe ;-)

Renault Sport

Citaat van: Rogier op 25 juli 2014, 22:30:53
Ik vertrouw de gereviseerde dingen niet zo, maat van me zag steeds mensen terug komen met kapotte gereviseerde dynamo's. Ik heb liever een nieuwe ;-)

Of volgende keer even sloop/marktplaats bezoeken. Scheelt je heel wat kosten.  ;)

Rogier

Ik bespaar niet op onderhoud van me auto, heb ik nog nooit gedaan. en 2de hands onderdelen vertrouw ik niet, want je weet dan nooit wat je krijgt, ik heb er al geen verstand van dus doe het graag goed ;)

Tedo

Groot gelijk Rogier. Zo denk ik er ook over. Tenzij het onderdelen zijn die niet echt last hebben van veroudering/slijtage. Zo heb ik wel een gebruikt vliegwiel laten plaatsen, maar een nieuwe drukgroep toen er twee jaar geleden een bout uit de oude drukgroep in mijn oude vliegwiel terechtkwam.

mark

Onderdelen als bumpers en kapjes kan prima 2e hands.
Maar slijtage/ electrische onderdelen heb ik ook liever nieuw.  ;)

En als het te reviseren valt, dan doe ik dat liever zelf.  !-!

Rogier

De auto rijd weer als een nieuwe, de Dynamo maakt totaal geen herrie meer :) de poelie (als ik het goed typ) moest ook vervangen worden hier zat te veel speling op.

Ik had van de week 5L Castrol 5w-40 C3 vol synthetisch gehaald, en dit zit nu ook in de motor, het duurt natuurlijk even voordat alle olie overal zit maar hij de auto vindt het fijn !-!.

Ik ben weer helemaap Happy.

matthew

mark

Mooi Rogier  !-!

Die van mij is over 7000km ook al weer aan een beurtje toe. (dus nog ongeveer 3 maandjes)
En ik heb in januari ook al een beurtje gedaan.  8)7

Rogier

:D   :D Mijn oude auto staat nog steeds te koop op Marktplaats :D http://link.marktplaats.nl/m830704997 hij vraagt er nog steeds te veel geld voor.

Edwin Postma

Vanavond naar Heerenveen.
Kijken bij een opvolger van onze clio's  o-)
Mitsubishi lancer 2.0 16V sports wagon. :q !-!
Truckertje

Rogier

dat is een best eindje kachelen om even te kijken.

matthew

Soms moet je dat er voor over hebben Rogier.

Ik heb ook al vaker een auto ekocht waarvoor ik 2uur moest rijden.
En het is een gok kan ook niks zijn, maar dan je nooit achteraf zeggen goh was ik maar  wezen kijken.

Nou Edje succes vanavond.

Stefan

Klopt,
De mooiste auto's staan meestal ver weg. Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

J to the H (Jeroen)

Gelukkig woon ik al ver weg  :D (groningen)

En ja hoor...
Alle mooie auto's staan hier om de hoek. Ik weet nooit welke ik moet kiezen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev