Advertenties

klets maar raak DEEL 213

Gestart door Stefan, 30 juni 2014, 15:59:54

Vorige topic - Volgende topic

mark

Yorick

Kijk, weet ik dat ook weer. Thanks Mark

Tedo

Weet iemand waarom Renault velgen à la deze Nervasports opeens uit zijn in de VW scène? Ze worden aan de lopende band aangeboden.

matthew

Zullen ze er wel op uitgekeken zijn.

Stefan

Indrukwekkend gebeuren allemaal, die rouwstoet van vandaag.  ;(
En dan te bedenken dat dit er "nog maar" 40 zijn... :x
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Heel indrukwekkend. En al die mensen hadden nog maar een week geleden grootse vakantieplannen.
Je kan het je niet voorstellen.

Karin

Ik vond het heel respectvol gedaan en ook hoe het hier op de site gedaan is.

Rogier

Gisteravond kreeg ik bezoek van ANWB, ik betaal al jaren en eigenlijk nooit gebruik van gemaakt. Nu had ik dus een probleem waar ik toch geen vertrouwen in had. Me auto maakte een raar geluid (net of je een oud brommertje achter je hebt rijden) en hij stonk onder de motorkap.
De diagnose van de ANWB was de dynamo is aan het overlijden, vandaag naar de garage gegaan en er is een nieuwe besteld (heb ik zelf liever) morgen wordt hij der als het goed is ingezet een vriend van me werkt daar en doet dat meteen voor me.

Bij mij is het altijd zo het geval, wanneer ik de auto echt nodig heb gaat er iets kapot, heb ik tot nu toe bij de vorige 2 ook gehad :D

Karin

Het is ook wat met jouw auto's Rogier. Gelukkig kan het alweer snel gemaakt worden.

Rogier

Ach ja ik hou de economie draaiende :D, zojuist was me maat bij mij in de winkel. Hij vervangt morgen me dynamo voor een nieuwe a € 350,- en ik heb net nieuwe olie gekocht 5w40 van castrol (is bij de halfords in de aanbieding) en dat gaat hij ook verversen. En hij gaat me lampen stellen.

Dante

350,-...?!?! :maf:
Je had 'm ook kunnen laten reviseren voor 100,- :coffee:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

J to the H (Jeroen)

Ja maar.. Dante... Hij zegt toch net dat hij de economie draaiende wil houden?

Dante

Mja... Eigenlijk doe ik het zelf ook een beetje... ;)
De airco van m'n Volvo moet, waarschijnlijk voor het eerst in 24 jaar, opnieuw gevuld worden & dat laat ik de 4e doen bij de Volvo garage voor 150,- i.p.v. een niet-merkgebonden garagehouder voor 50,- à 80,-...
Maar ja, dat heeft meer te maken met mocht er ergens een uitgedroogd rubbertje zitten, dan liggen die vast op voorraad :D

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

mark

Nou dat denk ik niet dante.  ;)
Een aircosysteem verliest ongeveer iets van 8% koudemiddel per jaar.

Dus grote kans dat die al een paar keer gevult is.  ;)

Dante

Nou goed dan, maximaal 12 jaar geleden :nana:
Hij koelt momenteel amper dus... :coffee:

Fb

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev