Advertenties

klets maar raak DEEL 213

Gestart door Stefan, 30 juni 2014, 15:59:54

Vorige topic - Volgende topic

Roadkill (Michiel)

Toch even melden dat de Meg de 250K gepasseerd is, ik rij er momenteel wel weer wat meer mee door een gevalletje pech op vakantie, de eerste dag meteen mijn enkelbanden ingescheurd/verrekt :(  Dus fietsen wil niet echt lekker nog plus dat ik momenteel wel erg vroeg aan het werk moet. Maar ja daardoor komt de Meg ook weer eens lekker van de parkeerplek af ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

matthew

Tedo

_o_ Topprestatie hoor Michiel. Ik ga het niet halen.

Dennis Postma

Yorick

Ik ben er bijna  :q (afkloppen)

Tedo

Hier weer een verse APK op de sedan (alleen fuseekogel vervangen vanwege lichte speling en een nieuwe uitlaatklem).

De leenauto was ook alleraardigst:

Deze is overigens te koop;)

Dennis Postma

Tedo

Ik heb het volgende originele pompje binnengekregen:

Kan iemand van de monteurs hier bevestigen dat dit de juiste voor een Megane II is?

Roadkill (Michiel)

Ik ga zo een Twingo uit 2012 ophalen, jammer genoeg niet voor me zelf maar voor mijn zusje, leuk ding met veel opties, als ik zelf het geld had gehad had ik hem denk ik zelf gekocht ;)

Slow&Low

Rogier

Dat is nog het leuke model van de twingo, het 2014 model vindt ik net een micra.

Roadkill (Michiel)

met 2014 bedoel je de nieuwste? Die vind ik ook erg leuk om te zien,maar 3 cylinders brrrrrrrr laat maar ;)
Slow&Low

mark

De nieuwe 3 cilinder rijd best lekker hoor.  !-! Maar die hoort natuurlijk wel in een kleine auto.

Tedo

En motor achterin. Er komt hoogstwaarschijnlijk ook weer een RS en/of GT van, helaas met hetzelfde blok, en niet de 1.2 Tce.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev