Advertenties

klets maar raak DEEL 213

Gestart door Stefan, 30 juni 2014, 15:59:54

Vorige topic - Volgende topic

matthew

Gefeliciteerd mark.

@derden
Das balen, idd proberen te verhalen bij taxi bedrijf

En voor de spoiler als die nieuw is 50 euro

mark

J to the H (Jeroen)

Waar staat ACT eigenlijk voor bij de reacties op de projecten?

Jeroen

Hele oude term, Algemeen Chat Topic.
Volvo V60 D6 Plug-in Hybrid / VW Golf 1 Cabrio
Website autoWebsite fotografieFacebook

J to the H (Jeroen)

Ah, jah, dat vermoedde ik al, maar had al ff gekeken of ie onder het kopje algemeen stond, maar hij staat onder projecten, dus leek me dat niet logisch  :P

Yorick

Haha, heb ik ook wel eens over nagedacht. Vrij simpel inderdaad!  :q

Dit weekend met de buurmannen bezig geweest met de Caddy-lip, die er aan de achterkant onder komt.
Lijkt mooi te worden! Alle roosters open, gaas erachter en dan komt ie precies achter t randje van de bumper. Wordt wel mooi denk ik! Zit er binnenkort wel onder gok ik.

De zoon van de buurman heeft ook veel gedaan in styling en tuning, stond wekelijks in de autobladen met z'n Honda Integra. Die weet er dus wel wat van :)

Hij heeft nu een Del Sol met een bloedsnelle motor (niet origineel)

@Mark, hoe houd jij je velgen schoon? Gewoon met lauw water en wat Dreft? Of gebruik je een speciaal iets?
Anderen dan, tips hoe ik mijn BBS replica's zo mooi mogelijk houd?

mark

Gewoon vaak wassen.  !-! Dan lukt het prima met normale autoshampo en een borsteltje.  ;)

Ik sta nu met al die klote vliegen om de +/-  200km  in de wasbox.  :D

L0we

Hmm, ja, de wasbox mag ik ook wel weer eens in...

Afgelopen 11 dagen zo'n 3000 kilometer rondgereden in / naar Zuid-Frankrijk. Gaat heerlijk, zelfs met 4 man + een hele hoop klimzooi. Al hangt hij best wel een beetje laag...  :q

Tedo

Respect (voor jou en de Megane)  Y

Yorick

Citaat van: mark op  7 juli 2014, 22:47:05
Gewoon vaak wassen.  !-! Dan lukt het prima met normale autoshampo en een borsteltje.  ;)

Ik sta nu met al die klote vliegen om de +/-  200km  in de wasbox.  :D

Ja precies. Prima! Gewoon bijhouden dus.

Lowe, mooi tochtje dus!

Ard Klok

Bezoekje aan Duitsland van vorige maand alsnog 25 euro duurder geworden. Wist dat ik was geflitst, maar twijfelde of het een 30- of 50 kilometergebied was. Gelukkig was het dus een 50 kilometergebied. :police:

mark

Haha maar scheeld dat in Duitsland de boetes niet zo hoog zijn als in Nederland.  !-!

Tedo

Een lachertje, die € 25 euro. Ik had er laatst een van € 36,- voor 4 km/h te hard bij Utrecht.
Maar gauw betaald, en hopen dat ze me niet flitsen als ik eens echt te hard rij.

L0we

Was inderdaad een heerlijk tripje naar Zuid-Frankrijk. Maar best wel een omschakeling om in dit pokkeweer terug te komen...

Tsja, boetes horen er een beetje bij, meestal is het bij mij een keer in het kwartaal wel raak, 3-4 km te hard vaak. Maargoed, vind ik op zich geen slechte score voor zo'n 60.000 per jaar :).

Ard Klok

@ Tedo: inderdaad is het hier in Nederland echt te triest voor woorden. Bij mij was het voor 12 km te hard.
Laatste bekeuring in Nederland is echt al jaren (15 jaar denk ik) geleden gelukkig. Rijd ook maar weinig km's per jaar, dus dat scheelt ook.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev