Advertenties


speakers achterdeuren grand tour 2004

Gestart door mottrotski, 25 juni 2014, 14:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mottrotski

Dag allen,

Ik heb in mijn megane 2 grand tour uit 2004 sinds kort een cabasse auditorium ( €50,-  :).
Voor heb ik voor de pioneer ts-q131c gemonteerd, dat was niet veel werk natuurlijk.

Nu ben ik aan het kijken om de speakers achter ook te vervangen, maar ik weet nog niet helemaal hoe..
Ik heb hier op het forum wat gelezen over een handleiding op een engels forum, maar die kan ik niet vinden..

Heeft iemand die handleiding voor mij of een link er naar toe?

Voor speakers zit ik te kijken naar de ts-e1396 maar ik heb ook (op marktplaats) de ts-1376II gezien.
Wat zou een betere keus zijn? En zijn 3weg speakers wel nodig?  of kan het ook met bijvoorbeeld de ts-130Ci?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Groeten,

Tom

Tedo

Zo, da's geen geld voor een Cabasse. Is het een originele van een Megane, of van een Clio/Laguna?

Ik kan je qua speakerkeuze niet helpen (maar ben wel benieuwd). Als je een beetje Frans kunt (hoeft niet, genoeg foto's), hier een goede tutorial

mottrotski

Hey Tedo,

Dank voor de link, ik kom een aardig eind met de foto's en google translate..  !-!
De cabasse heb ik bij een sloperij en komt uit een laguna.. dus met een 1-din frame gemonteerd..

Ik hoop dat iemand anders mij nog kan adviseren over de speaker keuze..

Tom

mottrotski

Inmiddels de speakers vervangen, het zijn JBLGTO528's geworden...

topic mag gesloten worden..

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev