Advertenties


thuiskomer

Gestart door Siebe, 25 juni 2014, 10:36:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Siebe

Hallo,

Laatst stond ik stil met een scheur in me band.. natuurlijk werken die spuitbussen daar niet voor dus.. de ANWB moeten bellen.

Nu heb ik gezocht of er ook thuiskomers zijn.. maar wat ik begrijp is dat Renault die niet meer maakt.
Is het mogelijk om een thuiskomer te gebruiken van een Mégane 1 of senic bijvoorbeeld? Met de zelfde steek natuurlijk (4x100)

Zelf heb ik een Mégane 2 cc
Megane Cc
2.0 16v 2005

Renault Megane Coupe
1.6   16v   2002

Rogier

Bij mijn oude Megane 1 (heb er 2 gehad) zaten geen thuiskomers maar een stale velg in de kofferbak. Bij mijn huidige Megane 2 heb ik ook een stalen velg in de kofferbak liggen.

Siebe

Maar een stalen velg past denk ik niet onderin de achterbak van een cc zonder aan te passen ?
Megane Cc
2.0 16v 2005

Renault Megane Coupe
1.6   16v   2002

Rogier

Dat durf ik zelf niet te zeggen, ik had een coupé. Via Marktplaats kan je wel aan een thuiskomer komen.

Wat voor motor ligt er in de Megane CC ?
Steek 4x100 gebruikt renault op meerdere modellen
De naaf is ook 60.1 dus daar kan het ook mee

Alleen moet je even naar de ET waarde kijken, die van een Megane 1 is lager dan die van een Megane 2.

Siebe

Ik heb een 2.0 16v

Maar maakt het niet uit wat van thuiskomer je hebt?
Zolang het maar de juiste naaf en steek is?
Anders ga ik idd even op marktplaats kijken
Megane Cc
2.0 16v 2005

Renault Megane Coupe
1.6   16v   2002

Rogier

volgens mij moet dat niet uit maken.
Alleen een 2.0 16v heeft geen 4x100 op een megane 2.

Tedo

Jazeker wel. Ik heb ook een 2.0 16V met 4x100. Met reservewiel.
Alleen de RS en 2.0 dci hebben 5 gaats velgen. De GT (turbo) versie schijnt met zowel 4 als 5 gaats te bestaan. Alle thuiskomers die ik vind zijn trouwens vijfgaats.

Alessio

Gewoon een stalen velg of thuiskomer van megane 1 in de kofferbak leggen,het gat is voorzien in de kofferbak!

Mijn ma heeft ook mijn 2de thuiskomer(van megane 1 cc) in megane 2 cc liggen als reservewiel of een wintervelg met winterband in de kofferbak gooien :)

mauricee93

Ik heb eventueel wel een reservewiel voor je liggen aangezien mijn megane 2 toch in onderdelen verkocht wordt.

Roadkill (Michiel)

Stalen velg van een Meg 1 gaat volgens mij niet passen, je hebt minimaal een 15inch velg nodig en dacht dat stalen velgen van een Meg1 14 inch waren?
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

J to the H (Jeroen)

Ik heb ook nog wel een volwaardig reservewiel liggen.
Mag weg voor een tientje.

mark

stalen velgen van de meg 1 zijn idd 14 inch met de maat 175/65R14 82 T

Alessio

Citaat van: Roadkill (Michiel) op 27 juni 2014, 13:30:34
Stalen velg van een Meg 1 gaat volgens mij niet passen, je hebt minimaal een 15inch velg nodig en dacht dat stalen velgen van een Meg1 14 inch waren?

Daar heb je gelijk  :)
Ik zit onder mijn megane 1 met stalen velgen van 15inch dus dan kan het wel en daarom dat ik de fout maakte om dit te zeggen  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev