Advertenties


Dashboard de-moneteren

Gestart door Rogier, 18 juni 2014, 12:32:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Goedenmiddag Allen,

Ik heb een vraag, is het makkelijk om je dashboard te verwijderen? en hoe doen we dit het snelst?

Waarom wil ik dit nou ik wil mijn tweeters vervangen en de scheidingsfilters van mijn composet onder het dashboard verstoppen, en met oog op het monteren van de subwoofer is het makkelijk om alles eruit te trekken vanwege het weg werken van de kabels.

Hopelijk hebben jullie het antwoord.

rened

niet het antwoord wat je wilt hebben waarschijnlijk, maar ik heb deze er gewoon langs boven ingepropt.

Rogier

inderdaad niet het gewenste antwoord. :P maar toch bedankt voor een reactie !-!

Renault Sport

#3
Het is wel even een putje. En vooral bij Renault. Ik heb een phase 1 coupé en heb gewoon alles losgehaald wat ik los kon krijgen. Stuur moet er ook af eigenlijk. Ik heb het dashboard toen aan diggelen gesneden want ik had geen torx 50 om het stuur eraf te halen. Bij de megane type 1 zitten aan elke kant 2 moertjes. 1 onder en 1 boven. Toen ik die los had gedraaid zat mijn dashboard eigenlijk in het midden nog vast en aan de kabelboom.

Ik zou zeggen, schroef alles los wat vastzit waarvan jij denkt waar het dashboard mee vast zit.

Rogier

dat is inderdaad bij de megane 1 zo, ik heb een Megane 2 ;) En ik wil juist niet alles los schroeven maar de snelste route pakken ;)

Renault Sport

Overkomt je niks van toch om een schroefje teveel los te draaien?  :P Ik trek mijn hele auto ook uit elkaar tot de motor aan toe en bouw hem weer op en doe soms dingen die ik beter wel of niet had kunnen doen. Leer je van en geeft mij een goed gevoel als iets wel geslaagd is. Kost je even wat meer tijd maar dan heb je ook wat. !-!

Maargoed, ieder op z'n eigen manier. Succes in iedergeval! !-!

Rogier

Ik ken mezelf maar al te goed en ik hou altijd schroefjes open, en jij gebruikt je auto voor de cross en ik hou graag me auto netjes en heel :P

J to the H (Jeroen)

Je kan het dashboardkastje er met een paar schroefjes uit halen en ook de kap boven de tellerplaten is zo los (zie mijn how-to-do verlichting aanpassen)
Dan kan je al bij een heleboel plekken komen. om het hele dashboard los te halen moet je echt een heleboel stappen doorlopen. ik zou kijken of ik erbij kon komen door het dashboardkastje en die kap te verwijderen

Rogier

Het ligt denk ik aan mij Jeroen, ik kan jou FAQ niet vinden.

J to the H (Jeroen)


Rogier

Thanks Jeroen,

Zo te zien is het net zoals mijn vorige megane gewoon met beleid alles los trekken.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev