Advertenties


Spuiten complete auto

Gestart door erik161, 15 juni 2005, 10:14:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

erik161

Wat zou het kosten als je je hele auto wilt overspuiten. Er zitten nogal veel beschadigingen in de carroserie (Steenslag, Deuren tegen de auto gehad en andere kleine deukjes van de vorige eigenaar.).

peterachterop

Je hebt verschillende soorten "complete auto".

Je kan de gehele wagen spuiten van buiten of je haalt alles eruit (zie jans project) en dan is de binnenkant en motorruimte ook gespoten.

Maar als je dezelfde kleur wilt behouden is dat eerste voldoende lijkt me.

Voor prijzen zul je toch echt ff rond moeten vragen.

wess

alleen buitenkant. in dezelfde metallic kleur kom je meestel op zo'n ?1300,-

erik161

Dat valt me eigenlijk nog wel mee, ik had verwacht dat zoiets vele malen duurder zou zijn.

Meganez

Komt het uitdeuken er dan nog appart bij?

Jan van Heteren

@ Wess 

doe jij het voor die prijs met kaal maken en al?
Meganomaniac

coupe-monte-carlo

die prijs geld vast niet voor jou kleurtje hoor jan  ;) :)

Bob

Nou ook niet voor mijn kleurtje....  :o

MB82

Daar zit ik ook nog aan te denken, die van mij heeft echt op elk deel wel wat schade. Echt van die kleine kolere dingetjes. Steenslag, parkeerdutjes van medeautomobilisten, de kat die van het dak af valt met de nagels over de lak, enz... Ik heb al geinformeerd en was alleen voor de voorkant al 1000 euro kwijt met de deuren erbij werd dat 1700 euro! Voor die 1300,- euro is het nog wel te doen dan.

wess

Citaat van: Jan op 15 juni 2005, 18:08:04
@ Wess

doe jij het voor die prijs met kaal maken en al?

hij vroeg alleen spuiten!


ik had geen algemene rituelen genoemd om hem spuitklaar te maken.

en ja die prijs voor alleen spuiten moet wel lukken ja

EyesOnly

Nee maar als iemand vraagt om prijzen voor het overspuiten van een auto ga je er toch vanuit dat het compleet is.
Als ik een offerte maak voor een server of wat dan ook reken ik ook de assemblage, en ga geen doos met losse onderdelen aanbieden zonder dat zo te zeggen :D

Michel Veltman

Citaat van: Erik van Rijn op 16 juni 2005, 00:26:02
Nee maar als iemand vraagt om prijzen voor het overspuiten van een auto ga je er toch vanuit dat het compleet is.
Als ik een offerte maak voor een server of wat dan ook reken ik ook de assemblage, en ga geen doos met losse onderdelen aanbieden zonder dat zo te zeggen :D

;D :) (goh wat zou ik dan graag het gezicht van de klant zien ghehe)
soort Chello try 'n Buy
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

tim

ja maar wa kost het nu in totaal heel de auto ??

Joost-cabrio

toevallig dat een vriend van mij zijn hele kadett laat spuiten bij een autoschade herstel bedrijf.
Hij moet hem geschuurt en kompleet klaar aan leveren dan spuiten ze hem helemaal voor , 700 euro
toevallig dat ik daar ook alles heen heb gebracht en ik ben voor alleen mijn onderdelen dus de
achterbumper, voorlip, motorkap spoiler, booskijkers, spoiler, sitskurts, m3 spiegels, orginele spiegels, handvaten en de achterplaat van de kenteken daar voor ben ik  400 euro kwijt maar dan maken ze de handvaten nog wel glad en de spiegels ivm het structuur wat er in zit.
mvg joost

Erik22

Dat valt me nog mee, het scheelt natuurlijk wel als je de auto zelf strak kan maken! Ik zat er ook aan te denken om de auto helemaal strak te laten maken en opnieuw te spuiten, laat nou net mijn vader autospuiter zijn geweest :) ;D

greets Erik

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev