Advertenties


welke cabasse radio?

Gestart door mottrotski, 16 mei 2014, 09:11:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mottrotski

Dag allen,

Ik ben sinds afgelopen zaterdag de trotse bezitter van een grand tour privelege comfort uit 2004, nou ben ik niet helemaal tevreden over het geluid van de radio. Er zit een standaard tunerlist radio in, zonder cd wisselaar of andere dingen in de kofferbak. zoals onderstaande foto..

Nou heb ik gelezen dan een cabasse auditorium een betere versie is die ook door renault verkocht wordt, maar ik ben er nog niet helemaal achter welke ik moet hebben.
Ik kom overal de cabasse auditorium tronic tegen, maar dat is allemaal met een versterker en/of een cd-wisselaar in de kofferbak en daar zit ik niet op te wachten.

Heb ik het goed begrepen dat, ook al past t niet helemaal, de cabasse uit een laguna 2 ph1 een betere optie zou zijn?
zo ja, heeft iemand daar een productnummer en een foto van?

Alvast bedankt.

RichTrip

Het typenummer is 22DC279/62E of RENRDW103-00. Je hebt wel witte knoppen verlichting en je hebt een 1-DIN frame nodig. Het geluid is echt beter en het bedienen van de knopjes gaat 100x beter.

speedfighter1987

sorry dat ik hier op reageer.
maar heb zelf van t weekend een megane 2 gekocht.
ik heb hier een radio in zitten met witte knoppen verlichting.
ook zit er link en rechts van de radio een spleetje.
al lijkt de radio wel op de radio van de foto hierboven.
betekent dit dat er in mijn auto die van de laguna 2ph1 zit?

RichTrip

Die kans is wel erg groot, zeker als de radio vierkant is (1-DIN formaat). Je kunt wel een 1-DIN frame voor een Megane II krijgen waarbij je de spleetjes kwijt bent.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev