Advertenties

Gezien op Marktplaats / Ebay / Speurders enz,enz.. DEEL 25

Gestart door Stefan, 25 april 2014, 10:30:56

Vorige topic - Volgende topic

Tedo

Die dikke CC ziet er goed uit!
Maar heeft z'n hele middenconsole zilver gespoten, inclusief kap over de bovenste display.
Dat geeft een enorme weerspiegeling in de voorruit bij zon. Rara, hoe weet ik dat?  8)7

Paul

Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Citaat van: Tedo op 31 mei 2014, 20:46:13
Die dikke CC ziet er goed uit!
Maar heeft z'n hele middenconsole zilver gespoten, inclusief kap over de bovenste display.
Dat geeft een enorme weerspiegeling in de voorruit bij zon. Rara, hoe weet ik dat?  8)7
Ervaring? :p
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Tedo

Exact!

Voor slechts 40 euro originele Carminat navigatie radio voor de Meg II.

Gloednieuwe 17" Espace velgen voor 240 euro.
Geen idee of die op de een of andere manier op een Megane passen, maar ik vind ze wel strak.

Voor 150 euro deze set Nervasport velgen of deze Steppe's

Tedo

Stefan

Mooi Y

Verzending: alleen in Duitsland :')
Hoe kom je achter de minimum prijs? want er is momenteel 1 euro geboden..

Tedo

Als een Duitser aangeeft te willen versturen, dan wil hij dat in 9 van de 10 gevallen ook wel naar NL. Standaard staat dat niet zo ingesteld.
Ik heb een nieuwe set 17" liggen (van de Meg III GT-line) die ik helemaal vanuit Zuid-Duitsland heb laten versturen voor 80 euro. Daarvoor rij je niet op een neer.

Deze liggen net voorbij Bielefeld, wat nog wel redelijk aan te rijden is.

Wat de prijs betreft: de verkoper heeft hier een minimumverkoopprijs ingesteld op een veiling vanaf € 1,-
Er kan dus worden geboden, en als het uiteindelijke bod aan het eind van de veilingtijd boven de minimum verkoopprijs ligt, zijn ze voor de hoogste bieder.
Je zou de verkoper kunnen contacteren wat zijn minimumprijs is (als hij dat wil prijsgeven) of vlak voor tijd kijken of ze nog op een acceptabele prijs boven de minimum verkoopprijs staan,
en dan je slag slaan.

Mario1986

Die zwarte CC is erg netjes.
Is even met de vrouw overleggen  Y Y Y

Yorick

Megane onderdelen
Bieden
http://link.marktplaats.nl/815422822

Mégane 1 in onderdelen met onder andere een veerpootbrug en sideskirts, misschien meer tuningonderdelen.

Mario1986

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/renault/m814485626-renault-megane-1-6-16v-cc-carbio-uniek-leder-ecc-airco.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr
Zijn er mensen die wat weten over deze auto? Is ingevoerd vanuit Belgie heb zojuist gebeld en wil morgen gaan kijken.
En zijn er mensen die dit bedrijf kennen, beetje gegoogeld maar oude recensies zijn slechter kan geen recente slechte dingen vinden.

Tedo

16" Lyra velgen met banden waarvan 1 met lichte beschadiging. 150 euro.

Voor 50 euro minder deze 16" Canasta's, ook met wat werk.

Beter zijn deze Nervasport's voor € 199,-

Stefan

Citaat van: Tedo op  2 juni 2014, 11:22:19
Als een Duitser aangeeft te willen versturen, dan wil hij dat in 9 van de 10 gevallen ook wel naar NL. Standaard staat dat niet zo ingesteld.
Ik heb een nieuwe set 17" liggen (van de Meg III GT-line) die ik helemaal vanuit Zuid-Duitsland heb laten versturen voor 80 euro. Daarvoor rij je niet op een neer.

Deze liggen net voorbij Bielefeld, wat nog wel redelijk aan te rijden is.

Wat de prijs betreft: de verkoper heeft hier een minimumverkoopprijs ingesteld op een veiling vanaf € 1,-
Er kan dus worden geboden, en als het uiteindelijke bod aan het eind van de veilingtijd boven de minimum verkoopprijs ligt, zijn ze voor de hoogste bieder.
Je zou de verkoper kunnen contacteren wat zijn minimumprijs is (als hij dat wil prijsgeven) of vlak voor tijd kijken of ze nog op een acceptabele prijs boven de minimum verkoopprijs staan,
en dan je slag slaan.

ok, nou ik zal eens kijken ;)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Mario1986

Zojuist wezen kijken voor de zwarte cc in Apeldoorn.
Vond het al met al toch tegenvallen.
Dus dat word hem niet, zijn ook niet echt op zoek naar wat anders maar als er iets leuks voorbij komt is het wel interessant.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev