Advertenties


Softtop

Gestart door Cemal Sahin, 23 april 2014, 23:23:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cemal Sahin

past een softtop van renault megane 1998 op een 2001 bouwjaar???

Alessio

Dit past perfect,mijn dak dat op mijn cabrio van 1998 staat is eentje van een megane uit 2002.

TIP:Indien je dak gewoon wat groene aanslag heeft gekregen en je het daarom wil vervangen,neem een borsteltje en superheet water met beetje afwasmiddel in en schuren maar,daarna afspoelen met hoge drukreiniger en zo goed als nieuw!  !-!

Cemal Sahin

Ik heb me ranault pas gister gekocht maar de dak is pruts werk geknipt en geplakt, nou vond ik er 1 van bouwjaar 98, dus vroeg me af of die zou passen op de mijne van 2001... top geweldig dit ik haal hem morgen gelijk :D'

Is het erg moeilijk om hem er op te zetten het is een handmatige?

Alessio

Voor dit te monteren valt het echt goed mee,wij zijn toen 2uurtjes bezig geweest voor de 2daken te switchen  :)

Bij mij was het een elektrisch dak,volgens mij is een handmatig makkelijker maar bindt me daar niet aan vast  8)7

Cemal Sahin

Mijn dak doe ik nu handmatig dicht en open, maar stel je voor hij is elecktries want stiekem zag ik wat kabels lopen heb ik dan een probleem?

Alessio

Dat is iets waar ik je niet echt verder mee kan helpen.
Enkel al elektrische daken gedemonteerd en gemonteerd..

Heb je een pomp voor het dak zitten in je megane,helemaal links achteraan in de kofferbak? Volgens mij heeft een handmatige dit niet echt zitten,lijkt het logische..
Misschien iemand anders van op het forum die je hierover meer kan vertellen.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev