Advertenties


Hulp met ET waarde gevraagd??

Gestart door Timmy, 12 juni 2005, 15:31:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Timmy

hoi hoi ben ik alweer? ;D

Ik ben namelijk een mooi setje velgen tegengekomen voor mijn renault megane cabrio phase 1 alleen zit ik beetje in de knoei met de ET waarde? ?:-[

De velgen zijn 8" vooraan ET 15 en 9" achteraan ET 15 en vooraan liggen er? Michelin 195/45/16 banden op en achteraan 215/40/16.

Nu is mijn vraag zou dit alles een beetje gaan passen?? of zou ik ( wat ik denk) spoorverbreders moeten steken en zoja hoeveel dan??
Ook is mijn vraag of ze dan nog beetje goed passen als ik met kassen ook moet laten omrollen?? en steken ze dan zwaar uit mijn kasse??

Enkele fototjes zouden misschien ook welkom zijn

Alvast bedankt , groetjes




Michel Cijs

ik denk dat het voor wel past

achter miss net, maar dat zal uitproberen zijn en afhankelijk van je verlaging

Timmy

Verlaging gaat gewoon vanachter een torsitand lager worden en vanvoor 30 of 40 mm

coupe-monte-carlo

eehmmzzz ik weet niet precies wat je bedoeld met het verhaaltje over spoorverbreders, maar die maken je et alleen maar kleiner , dus als je die wil gebruiken zul je zeker weten je wielkasten moeten laten omrollen of iets dergelijks.
ik denk zelf dat ze wel uit je kasten gaan steken

Timmy

jah het was een foutje van me  :-[ maar ik ga ze morgen proberen bij die gast en zullen dan verder zien  :D het zijn trouwens deze shaper champ cupvelgjes. Hopelijk staan ze netjes onder de m?gane.


Niels Nederlof

ehm... remko...das hetzelfde  :D
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

EbOoZ

Maar minder begrijpelijk (voor mij tenminste). Ik zat: HUH?! 8 INCH!!!??? :P

Niels Nederlof

8 inch, 9 inch... met de goede et geen problemen hoor, ik rij zelf met 9,5 inch achter  :D
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

coupe-monte-carlo


Niels Nederlof

" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

coupe-monte-carlo

zonder de wielkasten te  hoeven rollen?

Michel Cijs

uiteraard zijn de kasten van Niels achter behoorlijk gerold ;)

wel mooie velgen overigens Timmy  :D

Niels Nederlof

euhhh...dat heb ik niet gezegd ?;D .

Maar om even op de vraag van timmy terug te komen. De velgen zullen prima passen, ze zullen echter wel een stukje uit de kasten steken. Als je gaat verlagen zal je er niet aan ontkomen om de randjes om te rollen.
" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

Timmy

Mja ken persoon die dit na zijn uren voor 25 euro per kast doet dus nemen we er bij? ;D in ieder geval bedankt voor de reacties iedereen? :D en ik vertrek zodadelijk om ze te gaan passen  :-*  ( wel bijna anderhalf uur rijden maarjah  ;D)

Niels Nederlof

" die richtig gute Autofahrer haben die Fliegen auf den Seitenscheiben" Walter Rörhl

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev