Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yorick

Ik kan eventueel verlagingsveren kopen van Autostyle, 2ehands. Auto zakt dan 4-6 cm.

Lijkt t wat als ik mn torsieas niet direct mee laat zakken?

mark

Jup plat op de grond dat ding.  _o_  :D

Alessio

Ik heb ook zo een hele tijd gereden,wachtend op de afspraak van de torsieas garage.
Enkel is het niet zo perfect voor je achteras zeiden ze me?
Wat ik wel had,was kraken van de remmen en veren,dat na het zakken achteraan helemaal gedaan is :)

Yorick

Ja precies. Oké...
Dan wacht ik totdat ik eventueel allebei direct doe.

mark

Ik heb ook eerst ruim een half jaar met alleen vooraan 5 cm verlaagd rondgereden.
Niks aan het handje.  !-!

Yorick

Haha, oké.
Enig idee of die veren van Autostyle beetje kwaliteit zijn?Verkoper heeft er 40000 km mee gereden.

Willem

Ik ben ook wel geïnteresseerd in het verlagen, waarschijnlijk zaterdag wordt mn trekhaak opgehaald en dat betekent dat er weer geld is om uit te geven  8)7

Op de originele schokdempers kan je ongeveer 30 mm zakken?

Yorick

Ik koop ze gewoon. Gokk'n!
Willem, Autostyle is 80 eu. Prima toch.

Willem

Kom ook nog bij dat ze eronder moeten en de auto moet worden uitgelijnd .

Rogier

Ik zou zelf niet snel verlagings veren van autostyle aanschaffen, vaak is de kwaliteit van autostyle toch een stuk minder en ze zakken waarschijnlijk nog een stuk na.
Mijn keuze gaat snel naar de duurdere merken zoals Eibach en Weitec of KW

Willem


Yorick

Ik was gister iets te impulsief, ik wacht er nog wel even mee  :D

Rogier

Ik zou dan die van 75,- bestellen, 1 voordeel de auto zakt meteen naar zijn goede stand en de veren zakken niet meer na. En ik kan uit mijn ervaring vertellen dat de Eibach veren heerlijk rijden.

Willem

Klopt! Maar ik zat even te kijken, voor uitlijnen betaal je ook rond de 40 euro  :?

Rogier

Klopt en dan nog het monteren van de veren ;)
ik was intotaal 280,- kwijt voor alles veren monteren (deed een vriend van me) en uitlijnen (deed ook een vriend van me) dus ja het kost wat maar dan heb je ook wat.

En auto's verbouwen kost eenmaal wat geld, ik ga maar niet uit rekenen wat ik kwijt was aan alle verbouwingen aan mijn vorige auto :D  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev