Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

De auto wordt zowiezo nog gepolijst, een kameraad van mij doet dat ook.

Dirk Kuipers

Weet je wel zeker dat ze geplakt zitten?
Je hebt het over de log';s achterop de auto?

Ik meende dat deze vast zaten met pinnetjes en dat ik die heb laten dichtlassen.

Tedo

Megane II zit geplakt. Met pinnetjes wordt volgens mij niet meer gebruikt.

Roy (Coup a One)

#78
Auto behoefd niet uitgelijnd, of de banden uitgebalanceerd te worden, en nee ook niet laten trimmen v.d. banden maar blijkt simpelweg door Bandenservice Hardenberg (naast Stroeve Motorsport) dat mijn linker voorwiellager defect is (en terwijl ik dat altijd heb bevestigd bij mijn auto monteur) ;) Terwijl hij altijd vol hield uitlijnen -- en Westermaat Bandenservice (altijd vol hield) dat het aan de banden lag (cup vorming) en niet aan de wiellager 8)7

Roy (Coup a One)

Via deze weg kan ik vermelden dat de Renault Mégane Coupé inmiddels verkocht is (d.m.v. een koopcontract) aan een liefhebber uit Dordrecht. Hij heeft mij al de opdracht gegeven om de waterpomp, distributieriem, spanrollen en multiriem te laten repareren (vandaar ook het koopcontract) en zo wordt ook de carter voorzien van een nieuwe stop om zo het verder lekken tegen te gaan. Thuis zou hij (zelfstandig) de linker wiellager gaan vervangen en de auto verder strak maken.

Daarbij wens ik de nieuwe eigenaar "veel plezier" met de auto, zoals ik dat ook gehad heb met de Renault Mégane Coupé want vanuit de gezondheidsklachten neem ik afstand v.d. auto en anders had ik nog met veel plezier verder gereden :sturen:

mark


Dante

Jammer, maar begrijpelijk Roy. Je hebt de nieuwe eigenaar toch wel op dit forum gewezen hè? ;)
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Yorick

Gefeliciteerd met de verkoop Roy, ondanks dat het jammer is dat je Coupe weg moet.
!-!

Roy (Coup a One)

@mark, bedankt :)

@Dante, al vanaf dat de persoon de 1e foto v.d. advertentie heeft gezien :nana: en daarbij is de persoon hier al online geweest :D

@YorickB, dankjewel maar gelukkig gaat de Coupé niet naar de sloop of demontagebedrijf, juist dan had ik het niet over mijn hart verkregen. Daarbij ben ik blij dat de Mégane naar een liefhebber gaat en er mee verder wil ;)

matthew

Mooi dat dat gelukt is Roy  !-!

Rogier

Van het weekend maar is een leuke profiel foto gemaakt, en de oude vervangen :P

Roy (Coup a One)

Rij je nu al weer weg Rogier :D --

Roy (Coup a One)

Vandaag de Mégane naar de Bosch Service garage gebracht v.h. te laten vervangen v.d. waterpomp, distributieriem, spanrollen, Multi riem, en koelvloeistof (de koper heeft deze kosten op zich genomen, i.p.v. een verhoging in de vraagprijs).
Zo zal ook de lekkende carter wartel worden vervangen en indien nodig ook de olie en het oliefilter(deze kosten neem ik voor mijn rekening) gezien ik de auto netjes wil afzetten, alvorens de nieuwe eigenaar ermee gaat rijden :sturen:

Yorick

Top zeg! Dan blijft de Megane goed én wordt ie netjes afgeleverd. De volgende eigenaar zal er vast een hoop plezier van hebben.
Komt hij al op het forum?  !-!


Ik heb zojuist mijn Propedeuse uitreiking gehad, weer een getuigschrift verder  :prut:

Roy (Coup a One)

Gefeliciteerd YorickB en jah hij komt wel eens op het forum ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev