Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

matthew

@Jeroen
Is gewoon goedkeur zo je 3e remlicht.


@Nicole en Roy

Van harte met jullie zoon

Willem

Iemand die weet hoe je een kabel van je interieurverlichting naar je deurpanelen legt? Het stuk van de lichtjes naar het dashboard toe red ik wel maar hoe krijg je een draad van het dashboard naar binnenkant deur?  :? Of kan ik in de deurpanelen een draad gebruiken?

Roadkill (Michiel)

@Jeroen, ik heb er een V-maxx schroefset onder, bevalt me prima (vriendin vind het wel minder) En de eerste week stuitert het wel behoorlijk maar nu wel stugger maar niet plankhard meer.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Willem

Never mind, inmiddels al bijna een kant af  _o_

Rogier

Even een vraag voor de kenners, is het schroefdraad van de bouten van een Megane I het zelfde als de Megane II? Ik wil namelijk spoorverbreders gaan bestellen van 10 mm en ik heb nog verlengde bouten liggen van de Megane I

mark

Is het zelfde.  :) 12x1.50  !-!

Rogier


Willem

Vanmiddag even een baalmomentje, tijdens het rijden hoorde ik iets tegen Mn rechterzijpaneel tikken, ik kijken. Bleek het knipperlicht onder het rijden los zijn gekomen en klapperde dus tegen Mn zijpaneel aan, gevolg krasjes  ;(

matthew

Hmmm das minder, krasjes niet weg te poetsen?

Willem


Yorick

Oh das balen Willem! Ik heb het ook gehad haha. l-

Gister met mn invalide vader naar PEC - Ajax geweest, hij had een rolstoelkaart geregeld a la verrassing voor mn Propedeuse, hoe tof!
Wat ee na spektakelstuk, helaas was Ajax triest gister.
Wel mooi dagje gehad! En de Mégane geeft geen krimp   :grin:

Yorick

Komt er nog een nieuwe Mégane in de spotlights? :)

Rogier

Zoek een foto van een mooie Megane, dan kan je hem aandragen om hem in de spotlight te zetten ;)

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev