Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Nicole, Roy en Ryan, van harte gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.

juul

@roy en Nicole gefeliciteerd met de kleine man.

Losballos (Ron)

Roy en Nicole Gefeliciteerd!
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

J to the H (Jeroen)

Roy en Nicole, Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding.


Voor mij minder goed nieuws.. APK afkeuring op een aantal puntjes.
2 (!!) achterveren gebroken, fuseekogel en defect derde remlicht.

Omdat ik nu een zware gastank erin heb liggen wou ik sowieso de veren vervangen en dan bij voorkeur door een schroefset.
Klopt het dat een schroefset de originele veren vervangt?
En heeft iemand nog tips (Tedo?) voor een goeie set (prijsjes tussen de 200 en 300 euro misschien?)




J to the H (Jeroen)

Idd, 259,- is ook ongeveer de prijsklasse waarin ik zoek.
Nog even ter bevestiging.. De originele veren vervallen?


Rogier

Een schroefset vervangt je veren en je veerpoten. Ik weet niet de kwaliteit van een b merk schroefset, ik zou zelf voor een duurdere en een bekender merk gaan.

Tedo

#38
@Jeroen: als je toch al wilde verlagen zou ik het doen. Maar misschien (net als Rogier) met verlagingsveren. Wat dacht je van deze originele ?
EDIT: ik zag dat die voor de 1.9/2.0 zijn, dus voor jou misschien deze van H&R of deze Eibach's?

Een B-merk schroefset zou ik persoonlijk niet doen. Wel een A-merk (ware het niet dat ik zelf geen schroefset wil).

Wat betreft het derde remlicht heb ik dit voor je gevonden.

Rogier

Als je Eibach gaat bestellen moet je wel de juiste pakken, ze hebben namelijk 4 of 5 soorten megane's en het staat er niet altijd duidelijk bij, en het gaat op gewicht van je auto. Daar kwam ik ook achter toen ik de mijne bestelde.

J to the H (Jeroen)

Top, Ik ga ermee bezig.

Thnx!

Roy (Coup a One)

Roy, Nicole en Ryan "van harte gefeliciteerd" met de bijkomstigheid van jullie prachtige zoon Quinn :yay:

Nicole

Iedereen bedankt voor de felicitaties! :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

J to the H (Jeroen)

#43
APK-keurmeesters:





Is dit een afkeurpunt? Los van het feit dat ik het wel ga maken omdat ik het mooi vind...

Ik kwam heel beknopt iets tegen over een bepaald percentage wat moet branden. Maar kan dit in de officiele documentatie niet terugvinden.....

(ps, vandaag een leenauto mee omdat ik een dag rondgereden heb met de dop van de motorolie eraf. lekker bezig bij de dealert... Maar, nu dus leen auto en ze maken de hele motorruimte schoon.)

Tedo

Wat voor achterspoiler heb je erop zitten?

De olievuldop ben ik ooit zelf eens vegeten bij een van mijn R19's. Ging lekker roken  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev