Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

wat een stilte hier :D, ik ben vanmiddag bij de garage geweest om de auto uit te laten lezen. Ik kreeg een motormanagement storing die de melding gaf dat de katalysator defect is omdat de waardes niet kloppen, de sensoren zijn wel goed. Nu is mijn vraag welke merken gebruikt Renault voor de katalysator want ik wil binnenkort wel een nieuwe monteren. Ik kijk op winparts.nl op mijn kenteken daar krijg ik  OBD AS en Walker het prijsverschil is niet zo heel veel.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met de juiste informatie, of met een site waar ik een goeie kan bestellen tegen een scherpe prijs. Bij Renault zelf moet ik een schatkist mee nemen om de katalysator te betalen.

Yorick

Ik kan je niet helpen Rogier.

Ik heb wel een andere vraag. Ik had deze omhulsels van Morette lampen op het MP/ eBay topic gezet, maar hoe zou je dit kunnen gebruiken?
Moet je dan koplampen hebben met h1/ h7 lampen zegmaar? Die originele koplampen met twee lampen?
Kun je dit dan daar om heen zetten als je ook het glas wat ervoor moet hebt?

Igoranty

Huh, je hebt ze toch al Yorick? of is dit voor wat anders?... l-
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Yorick

Gewoon een vraag. Anders wil ik miss wel knutselen en iemand anders er blij mee maken.

Igoranty

Ja oke, dat moet kunnen toch :q !-!
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Tedo

Zijn dat niet gewoon kappen die je over je standaard koplampen moet zetten?

Yorick

Als vervanger voor het glas zegmaar? Want bij mijn Morettes is dat glas wat voor de lampen zit rond. De kap die nu te koop staat is er niet overheen gezet, het vervangt het glas.

Stefan

#187
Aanstaande zaterdag rijd ik even bij pm performance langs om e.e.a. te bespreken en bekijken (o.a eindstukken bekijken)
En dan ook later een nog eens daarheen om een mooie links/rechts rvs uitlaat te monteren.
Momenteel zitten er in de achterbumper wel mooie "nep" uitlaat delen, maar daar ben ik niet zo tevreden over mbt looks.
Ik ben benieuwd :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ik ben ook benieuwt Stefan, al is PM performance niet 1 van de goedkoopste, maar de kwaliteit is wel prima !-!

Aan de ene kant mis ik  het gebrom van de uitlaat wel in mijn auto maar aan de andere kant totaalniet :P

Stefan

Je hebt ook Maxi Performance, EPS en nog een paar, maar de meeste zitten erg ver weg. (EPs zit in groningen zelfs)
Dus dan krijg je er ook nog eens de extra benzine kosten bij.
Ik ben zelf ook benieuwd, ik moet eerst nog eens bedenken wat en hoe.

Volgens mij zijn de ervaringen met PM Performance over het algemeen wel goed dacht ik zo...
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Je kan de ervaringen aan Edwin en Matthew vragen ;)

matthew

Idd goed. Bij de rs hebben ze gemonteerd compleet.  En het sierstuk nu op de BMW komt ook bij hun vandaan en zelf gemonteerd

Stefan

Nou, vandaag even langs geweest bij PM performance.
Even gekeken welke sierstukken er het beste tot zijn recht zullen komen.
Dus we hebben even wat verschillende soorten bekeken en ongeveer op de juiste plek voor de achterbumper gehouden.
Hier even een foto om te zien waar ze moeten gaan komen.
Ongeveer tussen de gele lijnen wordt uit de bumper gesneden om plaats te maken van de eindstukken



Enkele ovale en enkele ronde modellen bekeken, allen afgeschuind.
Blijft nog wel moeilijk kiezen, aangezien het gat nog niet gemaakt is nu natuurlijk.
Ik neig naar ovale sierstukken momenteel (beetje in lijn van het ontwerp van de auto)
26 Juli gaat e.e.a. gemaakt worden in ieder geval. Dan gaan we definitief passen en meten en kijken wat het mooiste is. !-! :)
Wordt vervolgd dus ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Als ik het zo zie, zou ik ook voor ovale sierstukken gaan.

Edwin Postma

Ik zou ook voor dubbel ovaal gaan.
Maar pm performance heb ik goede ervaringen mee.
De rs-megane en huidige clio laten doen daar
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev