Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tedo

Geen idee hoe het bij de 1.4 zit, maar de 1.6 heeft een kort geel kunststof peilstokje helemaal onderin zitten. De 2.0 heeft nog zo'n lange metalen peilstok.

Vraagje van mijn kant: ik heb rechtsachter de comfortmodule van mijn raammotor vervangen door een (beter) exemplaar van een Clio III. Direct na vervangen werkte er niks.
Dus een nachtje gewacht, en ja hoor; zoals wel vaker na even wachten (reset?) deed het raam nu wel wat.
Alleen werkt de bediening ervan nu andersom (omhoog is omlaag en v.v.).  8)7 Kan ik dit resetten door de schakelaar even vast te houden?

Yorick

Haha dat is apart!

Mijn autoruiten zouden vrijdag geblindeerd worden (zijruitjes en achterruit)..
De beste man van Automat heeft het geprobeerd, maar het is hem niet goed gelukt.. Heeft het er zelf weer afgehaald.
Geen geld kwijt, maar ook geen blindering.  :neen:

Iedereen al zin in 8 juni?  !-!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roadkill (Michiel)

Ok dan ga ik er van het weekend maar eens mee bezig ;), mijn Meg is btw wel weer wat overtollig gewicht kwijt, en gerammel ook. Gisteren bijna het complete hitteschild boven de uitlaat weg getrokken, enkel boven de achterdemper zit nog wat. Was kompleet gaar en kon geen drempel meer over zonder een vreselijk geschraap, sterker nog elk bobbeltje hoger dan 2 cm hoorde je :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Yorick

Hij kreeg het er niet mooi op zei hij.. Hij dekte zich van tevoren al wat in door aan te geven dat het niet bij alle ruiten was gelukt die hij eerder heeft gedaan.
De bovenste gedeeltes van de ruiten lukte mooi zei hij, maar aan de onderkant kwamen telkens luchtbelletjes en strepen terug.

Maar op zoek naar een ander betaalbaar bedrijf. Eentje in Zwolle vroeg 260 euro.  8)7

Stefan

Nou, zo moeilijk is het toch niet hoor :neen:
260 euro voor de achterste zijruiten + achterruit is overigens helemaal niet bijzonder duur hoor..
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

Ik vindt het belachelijk duur, ik was 225,- kwijt voor de achterruit zij ruitjes en een raamband. Ik ben in doetinchem geweest waar michel met de goud gele coupe uit driel en jan van heteten ook zijn geweest.

Yorick

Ik weet het ook niet Stefan, hij was in ieder geval niet tevreden.

Heb redelijk wat afgebeld, kwam vaak uit op rond de 150 euro.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

J to the H (Jeroen)

Yorick,

Die zijraampjes kan je ook zelf wel doen.
Je kan ze volgens mij relatief makkelijk losschroeven en mee naar binnen nemen en het daar in alle rust doen.



Hier doe ik mijn achterdeur zijramen die ik mee naar binnen heb genomen.

Yorick

Citaat van: Stefan op 26 mei 2014, 22:07:09
Nou, daarheen gaan dan ;)

Als ik die prijzen hier lees dan is dat inderdaad prima haha  8)7

Jeroen, mooi filmpje.
Ik zou het idd zelf kunnen proberen, maar als ik de achterruit toch al laat doen vanwege mn actieve subwoofer dan kan ik beter de zijruiten ook laten doen en met een certificaat naar huis gaan.. Maar misschien is het ook 'makkelijker' dan ik denk en zou ik het gewoon moeten proberen.

Als het niet goed gaat en je trekt het folie er af, kun je het dan weer gebruiken of valt dat tegen?

J to the H (Jeroen)

hergebruiken lijkt me geen optie...
Als het ff niet lekker gaat en je haalt het een stukje los, is geen probleem.

Gebruik genoeg water met een beetje zeep, en pers dit er herhaaldelijk tussenuit. duurt een lange tijd.. maar uiteindelijk plijft het plakken en zijn alle luchtbelletjes en lijntjes eruit. verwarmen met een fohn wil volgens mij ook wel eens helpen.

Losballos (Ron)

#162
Zij ruitjes zijn inderdaad perfect zelf te doen, laatst zelf ook gedaan en zit er mooi strak op !-!

Heb inderdaad met zeep alles ingespoten en met een goede rakel en fohn alles netjes gekregen, wel geduld hebben. Van te voren al een beetje op maat snijden.
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

J to the H (Jeroen)

#163
@fubar:



Behoorlijk irritant, jouw avatar.. Ik meen ergens gelezen te hebben dat de avatars hier statisch moeten zijn..
Oh, en megane gerelateerd.

  !-!


Rohald

#164
CiteerAvatars:
Zowel VIP-leden als forumleden hebben de mogelijkheid om een avatar (foto bij je naam) te plaatsen.
Je kunt hiervoor kiezen uit de lijst die je vind bij het instellen van je profiel.

Je kunt een foto van je eigen Mégane als avatar hebben als je deze foto ergens op het internet heb staan.
Let erop dat je foto niet groter dan 150 pix breed is.

Heb je geen mogelijk om zelf een foto ergens op het internet te plaatsen dan kun via de link "foto uploaden" in het forum menu je avatar uploaden en in je profiel plaatsen.

Het wordt ten zeerste gewaardeerd als je een Mégane gerelateerde foto gebruikt. Tip: heb je geen Mégane meer? Plaats dan een foto van je oude Mégane.

Let op:
Alleen "statische" avatars zijn toegestaan, dus geen bewegende, flitsende gif animaties.
Om een duidelijk beeld af te geven op welk forum je zit, wordt het ten zeerste gewaardeerd als je avatar Megane gerelateerd wordt. Verplichten doen we niet en we gaan er ook vanuit dat hier netjes mee omgegaan wordt.
Bewegende avatar zal verwijderd worden :police:
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev