Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

J to the H (Jeroen)



Dure hobby, dat motorrijden  :D.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rohald

Dat heb je bij een motor niet alleen figuurlijk, maar vooral letterlijk in eigen hand :D
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Yorick

Haha! Kleautennn!  :D

Btw, wie is Roy de Ridder? Die de Mégane RS F1 heeft gekocht.

J to the H (Jeroen)

Ach jah..
Het zal een dure worden..

Voor de moraalridders onder ons die straks met een afkeurende blik twijfelen of ze een reactie gaan plaatsen (of voor ieder ander die het wil weten)...

Ik reed op de ring van groningen (autoweg binnen de bebouwde kom, max. 70km/h), voegde in en zag niet dat er achter de auto achter mij een motormuis reed.
Volgens hem, en volgens mij, uiteindelijk een top van 130 gehad op de teller, maar omdat hij met zijn snelheidsmeter meette, heeft hij 110 aangehouden.
4km/h correctie, komt uit op 36km/h te hard.

Hij heeft genoteerd 'buiten de bebouwde kom', dus dit zou iets lager uit kunnen vallen dan binnen de bebouwde kom. De boete loopt iig via de OvJ.

Ach, we wachten af en zien vanzelf wat ik mag doneren aan de staat.

Benjamin Renon

Zulke boetes worden niet prettig, maar gelukkig mag je pasje houden en heeft ie niet op top bekeurd. Achteraf nog wat over de motoren gepraat?

@Yorick: Roy is (oud) clublid. Hij had eerst een fase 1 coupé op airride. (van een ander clublid gekocht.)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Yorick

Ah oké, zijn project heb ik Sell eens doorgekeken.
Ik wou dat ik t geld had..  _o_

En Jeroen, dat blijft echt kleaute aan Groningen. Mn oom heeft ook een keer voor 600 aan boetes bij elkaar gereden..
Niet fijn.

Stefan

Ben je toch ergens nog een beetje gematst door hem Jeroen.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo

Een beetje? Flink gematst, vind ik. Dat had ook zomaar invordering rijbewijs kunnen zijn.
Hier in de Randstad was je er vermoedelijk minder goed vanaf gekomen.

J to the H (Jeroen)

Gematst... Ja, misscien wel een beetje  o-).
Maar ik heb 'maar' 900 meter het gas opengetrokken. Dit is natuurlijk heel lastig meten voor hem en dan komt er nog bij, dat zijn piek niet mijn piek hoeft te zijn.
Dit kon hij, naar eigen zeggen 'met droge oogjes' opschrijven.

Ik weet dat ik het risico loop als ik te hard rij.. En aanvaard de boete zonder problemen. risico van het vak.
We hebben daarna niet meer over motoren gebabbeld... Het was niet echt een vriendelijke snorremans.

Roy.

Ik heb inderdaad de megane van jeroen rs gekocht. Helaas kwam de megane niet meer door de apk keuring. Er kwamen teveel onkosten aan de auto. Ik wil de auto compleet verkopen of in losse onderdelen.

Karin

Balen Roy, maar je heb er wel een leuke auto voor terug.

Roadkill (Michiel)

Even een snelle vraag tussen door (en 1 waar ik mij toch wel ietwat voor schaam....) ik heb mijn Meg nu bijna 5 jaar en zou gisteren dus voor het eerst (!) olie peilen, krijg ik die peilstok er dus met geen mogelijkheid uit! Moet die losgedraaid worden of zo???

En voor dat jullie er over beginnen, ik heb echt nog nooit maar dan ook echt helemaal nooit olie hoeven bijvullen bij de Meg, en ook nog nooit een opmerking gehad bij de garage dat het oliepeil wat aan de lage kant was.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Stefan

Ik heb nog nooit gehoord van een peilstok die je los moet schroeven eerlijk gezegt :neen:
Dus misschien zit ie wel een beetje vastgekoekt ofzo..?
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Fubar (Marcel)

#149
Misschien een beetje insmeren met .......slaolie? ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev