Advertenties


klets maar raak DEEL 212

Gestart door Stefan, 7 april 2014, 21:32:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Willem

Haha dat had ik ook al in de gaten  :D
Mn oom heeft een eigen autogarage dus een brug kan ik altijd wel lenen op zaterdag, want het liefst doe ik zoveel mogelijk zelf. ( Dan weet ik tenminste wiens schuld het is als het fout gaat) Ik neem aan dat ik het loshalen van de veerpoot zelf kan doen? De veren omzetten kan iemand van de garage dan doen. Zou namelijk wel een stuk in de kosten schelen  :q

Rogier

Je kan alles zelf doen, ik laat dit soort dingen altijd liever doen.

Yorick

Zo, spoilertje opgehaald.
Er zitten twee gaten met schroefdraad aan beide kanten. Er zit echter maar 1 schroef bij. Ik neem aan dat ik die wel ergens kan krijgen?

En Mark, waar heb jij je plastidip gekocht? Online of in een winkel? Verzendkosten van plastidip.nl is 9 euro  :neen:

Rogier

even kijken wat voor maat schroef het is en dan dezelfde erbij kopen, plasti dip kan je bijna overal kopen?

mark

Ik koop het bij een winkel ( ast in nijverdal) van het merk perfomix.
Dacht iets van 12 euro per bus.  :0

Roy (Coup a One)

@Rohald jammer dat je gelijk het topic op slot gooit en het niet bespreekbaar maakt, laat staan dat wij samen er een woord over gesproken hebben of dat je het verplaatst maar nee jij gooit het meteen op slot (einde discussie) !-!

Nu mag je toch wel een schouderklopje hebben of niet :gj:

Rohald

Wat valt er verder te discussiëren dan? Het is een topic die al bestaat. Alles wat jij vermeld had, kan je ook daar in kwijt.
En de bestaande topics zijn zelfs nog uitgewerkt per Megane ook. Dat is ook nog eens makkelijker voor de zoeker om zijn probleem in terug te vinden.

Dus die sarcastische opmerking aan het einde snap ik niet helemaal. Je weet zelf ook wel hoe onoverzichtelijk het wordt met dubbele topics.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Stefan

Citaat van: Roy (Coup a One) op 15 mei 2014, 23:23:36
@Rohald jammer dat je gelijk het topic op slot gooit en het niet bespreekbaar maakt, laat staan dat wij samen er een woord over gesproken hebben of dat je het verplaatst maar nee jij gooit het meteen op slot (einde discussie) !-!

Nu mag je toch wel een schouderklopje hebben of niet :gj:

Roy,
Anders had ik het gedaan.
De reeds bestaande topics waarnaar Rohald verwees, zijn inderdaad nagenoeg hetzelfde.
Niet meteen gaan huilen he.. :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

@Stefan en Rohald, verplaatsen v.h. topic naar het juiste topic was aannemelijk geweest of stuur desnoods even een p.b. met de gelaten opmerking "juist dan was het anders overgekomen" en had ook ik anders gereageerd ;)

Rogier

Ach kom op Roy doe niet zo moeilijk, je topic was overbodig en die is gesloten. Ik vindt het een beetje gezeur vanuit jou kant maar dat is mijn mening.

Stefan

Als ik voor ieder topic wat ik sluit of verplaats, de betreffende persoon middels een pb, tekst en uitleg moet geven over waarom en hoe, dan zijn we helemaal ver van huis l-
Maar van jou mag ik toch aannemen dat je onderhand wel weet hoe dit soort dingen werken toch --
Je loopt onnodig moeilijk te doen en te "zoeken"

Lijkt me beter dat niet te doen :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Yorick

Citaat van: Losballos (Ron) op 16 mei 2014, 13:55:09
http://webshop.cardipnl.com/

Dat wat Yorrick? 2,95 verzendkosten

Leuke site met heldere informatie, maar ik wil (als ik eraan toe kom) mijn dak en spoiler wel in dezelfde kleur als de plastidip van mijn motorkap, velgen en Morettes. Ik zoek wel een goedkopere site :)
Maar toch dank!

Roy (Coup a One)

Een laatste nacht dat de auto in de pyjama voor de deur staat, toch wel jammer maar gezien vanuit de gezondheids-redenen moet je wel een juiste beslissing nemen ;) Straks zal ik meer op de fiets naar me werk gaan "en dat zal wel even wennen zijn" maar toch hou je ook maandelijks meer in de portemonnee (geen belasting & geen extra verzekering) al hoewel voor mijn nieuwe fiets sluit ik wel een verzekering af maar dat zal beduidend minder zijn en niet maandelijks :)

En mocht de nieuwe eigenaar niet alle accessoires willen, dan komen ze ook hier wel online (denk tenminste nog wel iets aan jullie) Y _o_

Yorick

Ga je fiets ook verlagen dan!  :D

Ben benieuwd naar de spullen die je over houdt.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev