Advertenties


mistlicht

Gestart door carrera5 (Leon), 1 april 2014, 20:52:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

carrera5 (Leon)

hallo,
Ik heb sinds vorige week een renault megane coupe uit 2001 met mistlampen alleen doen ze het niet
lampjes zijn goed en zekering ook maar het waarschuwings lampje op het dashboard doet het ook niet wat kan dit zijn
heeft iemand een idee?? :?

gr leon
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

J to the H (Jeroen)

wellicht een stekkertje achter de bumper ( bij mijn Megane 2 ook een stekkertje die ik wel eens vergeet aan te sluiten)

fitz

Draadje bij de schakelaar vast solderen, althans dit is vaak het probleem bij de ph1.

J to the H (Jeroen)

Oh het dashboardlampje doet het ook niet (sorry, Jeroen leest maar de halve tekst  8)7)

Inderdaad het zal bij de schakelaar zitten. 2 schroefjes aan de onderkant loshalen, de 2 kappen die om je stuurkolom zitten losklikken en dan kan je bij de schakelaar.
Deze zit met 2 of 3 schroefjes vast.. Niet echt een heel spannende operatie.

carrera5 (Leon)

Wat raar is dat achtermistlicht het wel doet en op t dashboard ook of is dit apart geschakeld? Maar zal morgen in het daglicht even de kap los draaien en is iedereen welkom bij meetings of moet je dan speciale member zijn of voor die meganeclub stickers die ik voorbij zag komen op een foto?
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

carrera5 (Leon)

Heb alles doorgemeten en de schakelaar inderdaad erg simpel los te halen maar alles zat nog goed vast zekering ook nog steeds intact ik snap er niks van weet iemand wat het nog meer kan zijn :?
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

J to the H (Jeroen)

Heb je de zekering ook vervangen? Soms lijkt hij alleen maar goed, maar is hij dat toch niet...

carrera5 (Leon)

Heb ik gedaan omgeruild met die van alarm lichten die doen t nu nog gewoon dus heb weer terug geruild
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

carrera5 (Leon)

Heb ook geen stroom op de zekering
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

Renaultmonteurtje

Gaat het om de auto die je als foto hebt?

Mike.

carrera5 (Leon)

#10
Jah gaat om die megane Mike

Gr leon
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

Renaultmonteurtje

Ik check morgen even het elektrisch schema.
Denk haast niet anders dat het de schakelaar kan zijn hoor, maar laat het je morgen weten.

Mike.

carrera5 (Leon)

Oke super dank je wel Mike ik hoor het wel

Gr leon
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

Renaultmonteurtje

#13
Heb je evt het kenteken voor me?

carrera5 (Leon)

Ik heb even met de sloop in de buurt gebeld daar staat een megane coupe phase 1 en mag die schakelaar voor 5 euro ophalen gewoon om te kijken of t werkt dus hpen dat dat het is dan is t goedkoop opgelost

Gr leon
I bring the blue/grey megane back to where it belongs the shows and the carwash!

megane 1 phase 1

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev