Advertenties


Fase 2 achterlichten Help!!

Gestart door mauricee93, 1 april 2014, 18:49:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mauricee93

Citaat van: Tedo op  3 april 2014, 10:26:50
Met Paypal was je net zo ver geweest. Is wel handig als je het product niet (of beschadigd) ontvangen hebt.
Tedo met paypal had ik gewoon mijn geld terug gekregen aangezien ik de verkoper duidelijk gevraagd heb of de achterlichten compleet zijn met de bulbs en connectors
de verkoper antwoorde hier op yes it is plug and play en zij dat hij bij renault werkt en het daar vandaan komt  :neen:

mauricee93

het is allemaal toch weer goed gekomen :P
na vele sloopbedrijven af te bellen heb ik een sloop gevonden welke de fittingen los wou verkopen  :)
ik heb zojuist alles binnen gekregen inclusief de verbinding stekkers
dus morgen kan ik aan de slag met soldeer verbinders en nu maar hopen dat alles gaat werken

ben uiteindelijk 130 euro kwijt nu
80 euro voor de achterlichten 50 euro voor de fittingen 
dus het valt nog mee.




Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier


Roadkill (Michiel)

Yup dus voor hetzelfde geld complete set nieuw, en het juiste merk (soms loont het echt om eerst eens te kijken wat iets nieuw kost) :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mauricee93

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  4 april 2014, 16:16:40
Yup dus voor hetzelfde geld complete set nieuw, en het juiste merk (soms loont het echt om eerst eens te kijken wat iets nieuw kost) :D

waar slaat dat nou weer op ?
als de verkoper beweerd mij  nieuwe complete achterlichten toe te sturen voor 79 euro met verzending ze zouden vanaf de renault vandaan komen want hij werkt bij renault
zou jij dan 130 euro gaan betalen bij misterauto  :S

maarja al met al heb ik de achterlichten nu compleet inclusief de stekkers  maar nu mag je mij wel uitleggen wat er beter is aan de valeo achterlichten dan de de achterlichten die ik nu heb ?
aangezien valeo ook een imitatiemerk is wat vaak gebruikt wordt door renault

Tedo

Valeo is geen imitatie, maar origineel. Depo is voor Renault imitatie, maar voor sommige andere automerken gewoon het originele. Ze doen niet zoveel onder voor elkaar.

En ja: als je alles van tevoren weet....

mauricee93

jaa inderdaad tedo sommige dingen weet je gewoon niet je kan niet van te voren  weten dat iemand
je niet toestuurd dan wat hij beloofd heeft mischien moet ik ook maar blij zijn dat ik uberhoudt wat binnen gekregen heb.

en of het nou depo of wenzel of valeo is dat maakt me verder niet uit zou er niet eens raar vanop kijken als het allemaal vanaf dezelfde band rolt.

Roadkill (Michiel)

Ik bedoel enkel te zeggen dat een beetje in de rondte te kijken je ook al een beter beeld geeft over prijzen van 2e hands spullen, en Valeo is gewoon het officiele merk dat Renault standaard voert (wat Tedo al zei)

En ja vaak als iets te mooi is om waar te zijn op inet, dan is het ook zo... (en daar maken oplichters nu eenmaal dankbaar gebruik van)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mauricee93

Michiel ik was op de hoogte van de prijzen maar voor 80/100 euro kan je normaal gesproken wel degelijk aan 2 nieuwe of zo goed als nieuwe valeo achterlichten komen
heb gisteren ook nog een advertentie gezien op de officiele  ebay 43 euro per lamp valeo ex verzendkosten

dus het beeld als  iets te mooi om waar te zijn is ben ik het niet helemaal mee eens

sites als ebay en marktplaats kunnen gewoon een hoop geld besparen en het loont vaak eerder iets op ebay of marktplaats te kopen dan webshops af te speuren




Roadkill (Michiel)

Ja als je gaat zoeken kan je er prima aan komen, ik ben bijv ook druk aan het zoeken voor een navigatie, worden voor ongeveer 100 euro aangeboden door particulieren nieuw in doos of z.g.a.n. ,nieuw vind ik ze voor 139 euro, dan ga ik dus gewoon voor nieuw wel iets duurder dan MP maar vind het verschil dan niet groot genoeg om het risico te nemen. Oftewel wil best een gokje wagen maar dan moet het wel een knap verschil zijn.

Maar goed je hebt je spullen nu compleet en je kan mooi aan de gang, dus al bij al komt het gewoon goed.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev