Advertenties


witte stekker bij de accu

Gestart door meganeclassic, 29 maart 2014, 11:28:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

meganeclassic

Heb bij me megane van bj 2000 de witte stekker die bij de accu zit ertussen uit geknipt en door verbonden omdat die erg slecht was.maar weet iemand waar als die draadjes voor zijn behalve de snelheidsmeter? Zitten bij mij 7 verschillende kleuren.

Renaultmonteurtje

Het is altijd handig om te weten waar de draden voor zijn VOORDAT je dingen los gaat knippen..
Maar ik kan even voor je kijken.
heb je misschien een duidelijke foto van de stekker en kenteken of chassisnummer?

Mike.

L0we

met het solderen zal dat niet zo'n punt zijn, dat is gewoon kleurtje bij kleurtje. Volgens mij is zijn vraag nu juist wat die verschillende kabels doen.

meganeclassic

Heb alles al losgehad en de stekker er tussen uit geknipt.maar heb het gevoel dat somigge draadjes niet goed contact maken.de stekker heb 7 draadjes.dacht volgens andere berichte , dat de km teller hier ook aan verbonden is en tankmeter.naardat ik de stekker heb verwijderd werkt de tankmeter wel weer.maar km teller hield er snel weer mee op.en het automatisch op slot gaan van de deuren als ik weg rijd,

meganeclassic

Het gaat trouwens om een grote witte stekker bij accu.me kenteken is 27 fd xv.

meganeclassic

Het is wat makkelijker als ik weet welk draadje waarvoor is.dan kan ik misschien sommige even opnieuw proberen aan te sluiten.draad is aardig slecht .en aardig kort al.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev