Advertenties


vraagje over uitlaat (wat moet er vervangen worden!)

Gestart door joske75, 19 maart 2014, 18:59:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

Als er door die scheur zuurstof blijft komen, gaat het niet eerder weg tot de scheur gefixt is en dus dicht is. Als dat klaar is moet hetvrijwel direct over zijn.

Maar ik zou eerst is ff laten uitlezen. ( Hooft niet per wee bij een dealer, universele garages kunnen tegemwoordig ook heel met uitlezen.

Boris-Djurre

#16
totdat het uitlaatspruitstuk dicht is:)  (ow, ik zie net dat dat al gezegd is...)

heb je het stotteren alleen net na starten? tijdens rijden krijg je overdruk in uitlaatspruitstuk (tegendruk van kat en dempers) en zou je eigenlijk geen zuurstofintrede moeten kunnen hebben.

word je niet gek van de stank IN de auto doordat er uitlaatgassen ontsnappen onder de motorkap?

mark

Het gebeurt ook niet altijd, maar als het gat grootgenoeg is dan zou het kunnen.

Laatst waren bij mijn 1.4e de bout/moeren los gelopen bij het flensstuk op het spruitstuk.
Liep nog prima zonder bokken of wat dan ook, alleen veel lawaai  >:D >:D >:D

joske75

Het scheurtje in het spruitstuk is echt minimaal. Ik heb geen last van ven stank/geur echter des te gevaarlijker natuurlijk. Totdat het gerepareerd is toch maar het raampje open. C0 blijft een sluipmoordenaar!

Terugkomend op het oorspronkelijke probleem.  Eergisteren 2 x met de auto gereden en gisteren 3 ritjes en nergens meer last van gehad. Ben benieuwd of het zo blijft en het dus inderdaad te maken had met de zuurstofmeting van de lambda sensor. IK hou jullie op de hoogte!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev