Advertenties


spiegels

Gestart door Randy vlot, 9 juni 2005, 11:12:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Randy vlot

Hallo,



Ik ben al een tijdje opzoek naar spiegels voor een megane cabrio!! Ik kan ze niet vinden wil graag de m5 look dus met een arm en die zijn een beetje naar boven gebogen. Wie kan mij helpen??



mvg  Randy

sebastiaan



Randy

 ik snap er niks van alle sites wat ik bekijk zijn allemaal spiegels voor de coupe en niet voor de cabrio!!!


Is het dan niet mogelijk dat er gewoon duidelijk een spiegel te vinden m5 look??????????

Timo Zuiderduin

stuur anders even een mailtje naar een van de clubsponsors,. ik weet vrijwel zeker dat ze ook adapters hebben bedoeld voor de Cabrio!

EbOoZ

De adapters van een Coup? en een Cabrio zijn toch precies hetzelfde?
Dat dacht ik tenminste altijd hoor :-X

Timo Zuiderduin

dat zou heel goed kunnen, durf het niet met zekerheid te zeggen.
Ik dacht zelf dat de voorruit van de Cabrio iets platter ligt maar het zou heel goed kunnen dat deze gewoon gelijk zijn.

dan wordt het makkelijk spiegeltjes uitzoeken in ieder geval!

Randy

Ik heb jullie sponsers ook een email gestuurd maar konden mij niet helpen!! Ik weet dat ze er zijn maar waar??????


Ik hoop nog een goeie tip te krijgen



bedankt

Timo Zuiderduin

Citaat van: Randy op  9 juni 2005, 17:13:47
Ik heb jullie sponsers ook een email gestuurd maar konden mij niet helpen!! Ik weet dat ze er zijn maar waar??????


Ik hoop nog een goeie tip te krijgen



bedankt

volgens mij moet RB-cartuning dit wel weten!
Ik geloof dat ik in het verleden een soortgelijke vraag eens aan ze gesteld heb!
www.rbcartuning.nl

Randy

dankje daar heb ik wat aan.



mvg

Robin

Ik heb ook gewoon een stetje spiegels (dan wel m3 maar dat maakt nu niet uit) met adapterplaten voor de coupe , en die passen perfect op de cabrio , geen probleem? :D

m.v.g

Meganez

Wat doen jullie met de temperatuur sensor als je je spiegels vervangt? Werk je die ergens anders weg, of laten jullie hem gewoon afgekoppeld?

Robin

ik heb mijn spiegel geheel aangepast  :D

valt wel mee hoor ff glas eruit , gaatje boren , sonsor erin , steuntje maken zodat die blijft zitten , klaar  8)

EbOoZ

En ik ben al 1 sensor kwijt :P ??n of andere grapjas vond het nodig om mijn spiegel tegen de klaprichting in te trappen. De beschermkap heb ik gelukkig nog wel ;D

Meganez

Ik heb ook maar 1 sensor onder mijn spiegel hangen, alleen rechts. Hoort er links ook nog 1 te zitten dan  ??? (daar zit wel een gat)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev