Advertenties


mening gevraagd

Gestart door coupe-monte-carlo, 9 juni 2005, 00:26:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

coupe-monte-carlo



deze striping , op een gele megane coupe

Michel Cijs

 ::)

= mening

ik heb wel eens een airbrush gezien die net iets afweek vd orginele kleur in hetzelfde design, dat vond ik nog wel aardig en apart

coupe-monte-carlo

ik zit er erg mee te twijfelen, de prijs die ik hiervoor heb opgekregen is niet zo dat je zegt van: ach als het niet mooi is, trek ik het er weer af.
zoals bij deze auto vind ik het spuuglelijk  :)

LVD

persoonlijk vindt ik het vreselijk.. houdt helemaal niet van "vlammen" striping...

sebastiaan

Mening=  :'(  bedroefend

maar.... als jij het maar mooi vindt dat is belangrijker.

EbOoZ

Mijn mening is hetzelfde als hier bovenstaand.
Ik hou persoonlijk van een strakke auto, zonder alle toeters en bellen ::)

Qweras

Ik vind het niks! Sorry, wellicht als het geel precies in de lakkleur van je auto was, maar het blijft sowieso lastig kijken als je het op een totaal ander model auto + kleur ziet..!

Timski

Mijn mening: niet doen.
Zulke vlammen kunnen alleen op zo'n grote Amerikaanse jaren 50 bak.
Check de film Grease maar eens (sorry jongens, die film heb ik wel eens gezien :-[)

Stefan

MIjn mening:
Geen porem.apart is het wel
Maar als je het zelf wel leuk vindt, gewoon doen :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Timo Zuiderduin

ben het helemaal met Timski eens,.. vlammen horen thuis op een hotrod en niet op een Megane!
ik hou sowieso niet echt van stickertuning maar ik vind vlammen echt iets voor amerikaanse bakken!


Paul

Haha, die auto zie ik regelmatig rondrijden :) :) :)
Laguna 3 estate GT 180 dCi

Clio 3 1.616v Initiale

MB82

Ook bij amerikaanse auto's is dit niet mooi... ik vind het dus ook niet echt wat.

EyesOnly


coupe-monte-carlo

bedankt voor jullie reacties,  :D

tuning is natuurlijk persoonlijk, maar aangezien toch meerderen zijn die dit afschuwelijk vinden, ga ik er maar niet langer over twijfelen, en het maar gewoon uit mijn hoofd zetten.

Timo Zuiderduin

Citaat van: matthijs op  9 juni 2005, 22:22:31
bedankt voor jullie reacties, :D

tuning is natuurlijk persoonlijk, maar aangezien toch meerderen zijn die dit afschuwelijk vinden, ga ik er maar niet langer over twijfelen, en het maar gewoon uit mijn hoofd zetten.

Ik vond het eerst ook altijd heel erg gaaf maar als je er lang over nadenkt dan bedenk je je wel
dat weet ik zeker!!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev