Advertenties


klets maar raak DEEL 211

Gestart door Stefan, 6 maart 2014, 14:43:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mark

als het goed is zit er standaard h4 in.

Dus waarschijnlijk is dit gewoon plug en play.  !-!

Losballos (Ron)

Ik heb groot en normaal licht apart van elkaar in de coupe, dan is het toch h1 of h7?
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Tedo

Deze Canasta's staan ook leuk onder je coupe, Ron:


Alessio

Iemand hier soms met Dotz Mugello's chroom of dark onder de megane? Liefst megane 1?

@Ron,ik heb binnenkort wel waarschijnlijk een paar OZ superturismo zilver te koop(niet meer te verkrijgen in zilver) in de verkoop. Alleen weet ik niet hoe ze er dan gaan uitzien  :D

Losballos (Ron)

@tedo die moet ik ophalen dan denk ik ofniet? Zijn zeker wel erg mooie wielen voor onder mijn coupe :9~

@alessio, pm me even dan haha  _o_
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Heatzone (Mark)

Ron, zelf heb ik Dotz Le Mans velgen, deze komen ook nog wel eens voorbij op marktplaats en vaak voor meer redelijk prijzen.
De voor velgen zijn Dotz Le Mans de achtervelgen zijn super league velgen (dit was even een tijdelijke oplossing :P)


Losballos (Ron)

 :9~ de dotz wielen vind ik zelfs mooier, lopen de spaken minder bol :9~
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Heatzone (Mark)

Klopt, ze lopen eigenlijk helemaal niet bol! Ook wel ideale waarden, de ET waarde is 35, breedte 7j en het naafgat van de mijne is exact 60.1 zonder naafringen.
Voor staat ze daardoor echt mooi in de kasten, zeker als hij verlaagd is!

Rogier

een set brede velgen staan de megane ook niet verkeerd :P


Heatzone (Mark)

Zeker weten niet!!

Die velgen vind ik echt super gaaf, mocht je ze ooit weg doen, kan ik dan een PM krijgen Rogier?  :9~
PS. wat zijn de specs van die wielen achter?

Rogier

De velgen zijn 17" en 8.5J breedt, de et durf ik uit me hoofdt even niet op te noemen, ik dacht 38 of 40 dwant ze vielen bij mij iets naar binnen, banden zijn Toyo tires proximus 1 205-40-17

Ik ga van de week verlagings veren bestellen, dan er onder laten monteren. dan de velgen weer even onder de megane 2 doen, staat het niet gaan ze de verkoop in ;)

Roadkill (Michiel)

Rogier, met die banden gaat het hoe dan ook niet mooi staan, ze zijn te plat om het mooi op te vullen, zal je toch je huidige banden moeten overzetten...
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Nee dat weet ik, maar je kan wel voor het ook zien of de velg bij de auto past. Ik vindt het zonde om banden te bestellen als de velgen totaal niet staan ;)

Losballos (Ron)

Had er toen een setje brock onder, 9j breed met een et van 30. Ik kon hem toen niet verlagen want dan zou het aanlopen en aangezien spoorverbreders niet mogen voor de apk heb ik deze verkocht l-
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Roadkill (Michiel)

Uhm mijn auto's worden al echt jaren gewoon goed gekeurd inclusief spoorverbreders...... (al een jaar of 10 bij onderhand 5 auto's en verschillende bedrijven...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev