Advertenties


klets maar raak DEEL 211

Gestart door Stefan, 6 maart 2014, 14:43:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Rogier

Ik ga altijd met mijn wintervelgen naar de apk :D nooit ergens last van.

Alessio

De Dotz velgen gaan aan de bouten een stuk naar binnen,dat heb je bij OZ niet,of toch niet bij de superturismo GT.

@Ron,dit zouden de velgen zijn,hebben ondertussen een brand meegemaakt in de garage en worden dus terug in originele staat gezet door hun,hun verantwoordelijkheid. Dan zouden ze de verkoop ingaan voor 100 a 200euro,zonder banden wel is waar  :)


Heatzone (Mark)

haha, dat is een kwestie van smaak :P. Bij de OZ's lopen ze ook naar binnen toe, alleen in mindere mate als mijn Dotz.
De Dotz zijn gewoon een stuk minder rond vormgegeven dan de OZ's. Persoonlijk vind ik de OZ's ook hele mooie velgen.
Ik heb mijn Dotz velgen toen gekocht met 4 redelijke banden voor 250 euro. 1 velg hiervan was toen licht krom, deze heb ik laten richten!

Yorick

Toch blijf ik die Schmidt ook giga wijs vinden.. Ben benieuwd Rogier.
Het blijft smaak..

Vandaag een dag vol aankopen.
Kentekenverlichting LED (thanks Willem!)
Nieuwe H4 lampen (Philips Xtremevision) (thanks Willem!)
2e hands Green Air Intake kit gekocht.

En dat terwijl ik het rustig aan wilde doen ivm mijn APK die er een dezer weken aankomt..
Zucht.  :q

Willem

Geen probleem Yorick  ;) daar is een forum ook voor!

Is er toevallig nog iemand die een lagunalip heeft liggen en daar graag vanaf wil? Bij de sloop hadden ze er geen meer.

Rogier

Dan ben je niet de enige hoor Yorick.
Ik heb een dubbel din gekocht
een verleng kabel van 5 meter
en een dubbel din frame

en volgende week staan de verlagings veren op de planning, maar eerst mijn verjaardag maar even vieren :P dan weet je wel hoe ik de verlagings veren wil gaan financieren :D

Yorick

Dat is ook weer zo Willem. Ik zal ook eens kijken voor een Laguna of Espace lip voor je.

Haha en Rogier, lekker typisch he hahaha.  :D
Dat van jou is nog iets duurder dan dat van mij denk ik!

Ik heb ook nog meer in de planning, maar ga nu echt de APK eerst even afwachten.. :D

Kan ik die Greenfilter denk je gewoon op de buis zetten die er nu op zit?

Rogier

Ja dat zal der wel in zitten :D maar ja de prijzen doen er niet toe, het gaat om het idee ;)

Yorick

Haha dat klopt. Achja, uiteindelijk zijn we er vast blij mee  :whistle:

Rogier


Tedo

Citaat van: Losballos (Ron) op 26 maart 2014, 23:51:17
@tedo die moet ik ophalen dan denk ik ofniet? Zijn zeker wel erg mooie wielen voor onder mijn coupe :9~

Kan, maar versturen lukt vaak ook wel. Kost een euro of 80. Als het aan te rijden is is dat natuurlijk beter.

Yorick

Weet iemand of die Green air intake reiniger ook echt nodig is voor een green open luchtfilter? En zo ja, waar kan ik die halen? Ik kan m niet vinden op internet.

Damn blij dat Ajax naar de finale gaat! Was een mooie pot.

Rogier

Vaak kan je dat halen bij de lokale autoshop, vraag anders of die van K&N ook goed is die kan je wel makkelijk verkrijgen.

matthew

Lekker bezig allemaal.

En spoorverbreders mag gewoon voor apk tot 2cm per kant, mits dan weer niet verder dan 1.5cm / 3cm per kant uitsteken buiten de wielkast.

Edwin Postma

Zo,
even mijn ex megane weer als profiel foto(aangeien men hier graag een megane als  rofiel foto ziet :P )

Ook sta ik nu op het forum als Edwin Postma ipv Edje. ;)
Staat netter vind ik ;) 
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev