Advertenties

6 april 2014 - RTC-CRS Seizoensopening te Kampen (NL)

Gestart door Benjamin Renon, 25 februari 2014, 20:26:02

Vorige topic - Volgende topic

Rogier

Normaal zorgt RTC er toch ook wel een beetje voor dat de clubs bij elkaar staan?

Heatzone (Mark)

Dat wij vanuit Noord Holland met 4 Megane's kwamen binnenrijden werden we wel bij elkaar gezet in de bocht. Maar inderdaad vanuit de Meganeclub was er niemand van het bestuur aanwezig. Dus ook geen vlaggen en andere vermeldingen van de club. 

mille

Komt er dit jaar nog een megane club meeting.
Is ook wel eens leuk om andere clubs te bezoeken .

Dennis Postma

Rmc meetings zijn dit jaar op initiatief van de leden. Dus als iemand een goed idee heeft en deze wil organiseren staan wij daar voor open.

Roadkill (Michiel)

Ik vond de meeting heel eerlijk gezegd tegen vallen, vorig jaar denk ik toch bijna 2x het aantal auto's dan nu, maar goed de opkomst vanuit de megane club viel tegen, de Twingoclub had ook heel weinig leden (de rest zat in Duitsland bij een Twingo meeting) volgens mij waren er ook niet veel van de Clioclub, en dacht 2 van de Lagunaclub... Verder bijna geen stands (wilde nog kijken voor wat modellen) en het weer was nou ook niet super. Maar ondanks dat (en met een behoorlijk kater van een zeer gezellig dag ervoor ;) ) evengoed wel vermaakt en ook gezellig gehad.
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Roy (Coup a One)

Eerlijk gezegd viel het mij tegen, te weinig animo vanuit diverse clubs zo ook onze eigen club (wat vooraf dan wel bekent was) maar toch heb ik weer een aantal leden gezien en zo ook sommigen gesproken!
Zoals Niels Haegens (een oude bekende v.d. club) echter wel jammer dat het hem moest overkomen na het verplaatsen van mijn auto dat we uitstapten en hij de deur van mijn auto tegen een andere auto liet vallen (d.m.v. de wind verloor hij de grip bij het openen v.h. portier) schade v.d. tegenpartij betreft een schaafplek op de deur, mijn schade slecht de opstaande rand v.h. portier zo'n 6cm (dat ik zelf kan verwijderen d.m.v. een lakstift).

De persoon v.d. andere auto heeft nu op 2 plaatsen een deuk in het portier, daar waarvan er 1 al aanwezig was voor het incident, de andere betreft de verse schade d.m.v. een schaafplek (helpt Niels het als hij laat weten (bij de verzekeraar) dat er al een deuk in het portier aanwezig was t.o.z. v.d. kosten) :?
En is het vanuit mijn toedoen juist dat ik heb laten weten niet de kosten wil dragen v.h. incident "gezien het mij niet is gebeurt" (maar het betreft wel mijn auto) :?

Dennis Postma

Vervelend om te lezen Roy. Maar probeer het wel even onderling via een andere weg af te handelen. Vind niet dat dat hier in het openbaar hoeft.

Roadkill (Michiel)

Roy heel jammer maar dat gaat dus via de verzekering van jou auto, heb dat geintje ook eens gehad, maar kon niet via de WA (bij mij bijna rechtzaak geworden omdat ik het niet had aangegeven bij mijn auto verzekering omdat het volgens ons via de WA van de bijrijdster zou lopen.... niet dus,mijn auto was er bij betrokken dus het kon enkel op mijn auto verzekering worden verhaald)

Btw wat maakt het nou uit dat er al een deuk zat, voor de kosten zal het waarschijnlijk weinig tot niks uitmaken, de deur zal waarschijnlijk toch opnieuw worden overgespoten en jij hebt toch een max eigen risico
Slow&Low

Dirk Kuipers

Dat er niemand van het bestuur aanwezig was wil niet zeggen dat de meganeclub ook niet bijelkaar hoefde te staan toch?
Er was dus geen innitiatief vanuit de leden.. Daar moeten we het in de toekomst toch wel van hebben ben ik bang..

Misschien is het handig dat we dit in het meetinggedeelte ergens duidelijk vermelden. Neem ik even op met een moderator.

Ard Klok

Waarschijnlijk door de meesten al gezien maar hier klikken voor foto's op RTC-site.

Tedo

Losballos (Ron)

Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron

#RememberTheBuster

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op  8 april 2014, 07:03:55
Vervelend om te lezen Roy. Maar probeer het wel even onderling via een andere weg af te handelen. Vind niet dat dat hier in het openbaar hoeft.

De onderhandeling is al gaandeweg bezig en van daaruit heb ik hier nog geen woord laten vallen, wat is dan je probleem gezien het openbaar hier (want juist dat vat ik niet) ;) Dennis Postma

Roy (Coup a One)

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  8 april 2014, 08:06:10
Roy heel jammer maar dat gaat dus via de verzekering van jou auto, heb dat geintje ook eens gehad, maar kon niet via de WA (bij mij bijna rechtzaak geworden omdat ik het niet had aangegeven bij mijn auto verzekering omdat het volgens ons via de WA van de bijrijdster zou lopen.... niet dus,mijn auto was er bij betrokken dus het kon enkel op mijn auto verzekering worden verhaald)

Vandaag de verzekering gemeld v.h. incident, zij raden aan de lijnen kort te houden en dat we naar juistheid hebben gehandeld.

Citaat van: Roadkill (Michiel) op  8 april 2014, 08:06:10
Btw wat maakt het nou uit dat er al een deuk zat, voor de kosten zal het waarschijnlijk weinig tot niks uitmaken, de deur zal waarschijnlijk toch opnieuw worden overgespoten en jij hebt toch een max eigen risico

Bij het invullen van een schadeformulier wordt er altijd gevraagd of er wel / geen schade aanwezig was voor het incident ;) en gezien hier wel eerdere schade aanwezig was, kan de bestuurder eventueel daaruit misbruik maken v.d. situatie (ter plekke v.d. situatie kregen we beiden juist dat gevoel over ons heen, met andere woorden het kon hem niet beter uitkomen) 8)7

Roadkill (Michiel)

Ja maar dat maakt voor jou toch niet uit, qua kosten dan, en hij krijgt het knapper terug, geluk bij een ongeluk noem ik dat.
Slow&Low

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev