Advertenties

Clip vraagjes

Gestart door Roadkill (Michiel), 17 februari 2014, 11:33:42

Vorige topic - Volgende topic

mark29

Dat is vaak leuk om een storing te lezen, en te wissen.
Maar verdere parameters of zoals hier een uch opnieuw te programmeren zit er natuurlijk niet in.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Tedo op 17 februari 2014, 20:42:11
Waarom heeft iedereen toch zo'n aversie tegen het bandenspanningscontrolesysteem?
Ik vind het juist geweldig, en rij zelfs met twee sets velgen (dus 8 sensoren) per auto.

Ik heb er op zich helemaal niks tegen, werkt ook prima, maar dan moet je wel sensoren in je wielen hebben.... (en om er nu ff 4 aan te schaffen en dan nog eens in te leren word mij veel te duur, dan maar ff wat vaker zelf controleren) Maar omdat ik dus zonder sensoren rij heb ik wel elke keer die irritante melding ;)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

duckie1098

Ik vind die bandenspanning sensoren ook ideaal.Heeeeeel af en toe geeft ie even storing, maar verder perfect.
Of heb ik gewoon geluk?Heb ik niet vaak hoor.

Groetsels,

Ben

matthew

Storing of melding dat je bandenspanning niet goed is, want als het je attendeerd geeft die melding en geen storing. ;)

duckie1098

Storing Matthew.Als ik de melding krijg storing bandensensor of zo iets lijkt me dat toch een storing.Maarja hoe wil je hebben?Hij meld een storing, dus is het eigenlijk ook een melding he?Dus systeem werkt gewoon goed.Die dood enkele keer dat ie dat doet, voor mij geen probleem.

Groetsels,

Ben

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev