Advertenties


Topic: Ik ben mijn radiocode kwijt! - Opvragen radiocode

Gestart door Nicole, 8 februari 2014, 21:24:46

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Aca2017

Heb het voor elkaar  _o_  code was goed en heb weer sound in me auto.

Heb nog een vraag, is even een verhaal aan vooraf. Ik was maandje geleden voor de APK bij de garage en auto werd de brug op gereden en tijdens erop rijden ging lampje branden van motor managment  maar na uitzetten ging die uit en bij nieuw starten was dat lampje ook uit. Maar de monteur vertelde me dat het wel eens voorkwam bij een tik dat dan het lampje aan ging door foute meting of zoiets. Maar goed om lang verhaal kort te maken, lampje is niet meer aan gegaan. Tot dat ik bij de IKEA van de parkeerplaats reed en door een gat reed best harde klap ( verzakte putdeksel in wegdek) en daardoor brande me dat lampje weer en staat er - controleer emissiesysteem - Maar auto rijd verder prima maar nu ook afzetten en aanzetten van de auto wil er niet voor zorgen dat lampje uit gaat en ik heb zelf niet het idee dat er iets ergs aan de hand is door voorval bij garage. Is het een verkeerde meting van iets in de uitlaat en moet die bij de Renault garage weer gereset worden of is dat zelf mogelijk ? Auto is verder 100% in orde ook door APK en voorheen altijd dealer onderhouden ( beurten op tijd enz ( Renault garage ) maar heb zelf nu een gevoel als ik hiermee ga dat ze me een oor aan naaien .. wie weet er meer van wat het zou kunnen zijn en of het in de boordcomputer kan worden gereset zelf ?

hansenn

misschien lambda-sonde?
Je kunt er mee door rijden, maar op den duur kan er schade aan de katalysator ontstaan (heb ik eens gehoord).

Aca2017

Kan de lambda sonde defect zijn of los ? of misschien door de klap een slechte meting hebben doorgegeven >?? Wat kost een lamda sonde vervangen ?

hansenn

de mijne is vorig jaar vervangen, ik geloof dat ik ongeveer €100 kwijt was.
Maar is het de voorste of de achterste? Bij mij was het de voorste

Aca2017

Dat weet ik niet, denk dat ik hem eens laat uitmeten kijken wat er uit komt als die aan de computer hangt bij de garage.

gtempelman

Hoi,

Ik ben ook mijn code vergeten voor een Renault Megane Grand Tour (2004). Zou iemand mij kunnen helpen? Gegevens zijn als volgt:

RNRD6950283018
RENRDW204-00                             
FD0505390283018

8200483757TR125

0283018

Alvast bedankt!

mark


gtempelman

Dat is snel! Werkte perfect :-) Hartstikke bedankt!


patricks

Oeps ...  licht laten branden en accu helemaal leeg. Radio vraagt nu om de code.

Zou iemand me willen helpen?

Barcode:  281156707RTP783
Modelnr:   ARA-1230RF-A
Part code: 2811-56707R
Suppl code 269 779

Hoop dat iemand de code kan berekenen... Erg stil nu  ;-)

Bedankt alvast!

Bobo1.6

Als je 0208 invoert kan gezellig weer meezingen  !-!

patricks


Bobo1.6


B.nagel

Goededag,

Ook ik ben helaas mijn radiocode kwijt, hierbij de gegevens van de radio van boven naar beneden:
Model no : 22dc279/62
Tou961
Rn279f10116963
Prod no: fd030106116963                                                      7700433948tu961
                                                                                                     7700 433 948

Ik weet niet welk van de nummers van belang is dus dit zijn alle codes wat erop stond

Mvg B.Nagel

hansenn


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev