Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics DEEL 48

Gestart door Stefan, 7 februari 2014, 15:03:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Alessio

Bedankt Jeroen en Rogier  :)

Jeroen,je zult wel nog even moeten wachten op die foto,is namelijk bij het spuitbedrijf binnen,ze hebben haar zijkant gemold  l-

Alweer wat nieuwe stuff gemonteerd vandaag,morgen de uitlaat er onder en einde mei nog laten spuiten  !-!

Willem

Ziet er goed uit Alessio.
Die blauwe kentekenverlichting, is dat legaal?

Alessio

Bedankt :)
Euhm,dat is een goede vraag,komt uit een tuningwinkel hier in de buurt en denk niet dat die iets gaan verkopen wat niet mag?
Dus is volgens mij wel legaal,en moest het niet zo zijn,zullen ze(politie/keuring) me het wel laten weten en zal ik ze wel wisselen :)

Willem

Da's waar, maar er wordt genoeg spul verkocht dat niet toegestaan is. Neem een voorbeeld aan neon. Het is toegestaan zolang het op de openbare weg niet aan is, maar dat lijkt me lastig met kentekenverlichting  :D

Alessio

Och ja,er is zoveel dat er niet op mag,volgens de verpakking van de blauwe lampjes die ik kocht voor in de angel eyes mogen ze ook niet op de openbare weg,ik ben er vorig jaar zo de schouwing mee door gegaan zonder problemen.
Dus volgens mij is dit net hetzelfde met de kentekenverlichting  !-!
En dit kijken ze niet eens na bij de APK,hier in Belgie :)

Willem

Ik moet zeggen het ziet er wel vet uit, en anders wat niet weet wat niet deert   8)7

Alessio


Willem

Heb er voor 1 euro wit/blauwe ledjes in zitten, zolang die het nog doen niet  ;)

Alessio

Nauw dat is goedkoop  8)7

Deze waren zelfs goedkoper dan de witte,wat ik ook onverklaarbaar vond maar blauw beter dan wit  !-!

mark

#129
@ Tedo
Wat niet past, word gewoon pas gemaakt.  8)7

Moet die kier onder de achterklep toch aanpassen, dus de rest kan er ook nog wel bij.  :P

Yorick

Goed bezig Alessio! Je project vlamt het forum door  :gj:

En Mark, mooi veerpootbrugje!
Ik moet oppassen dit ik niet beïnvloed word om bij te blijven en machtig veel geld uit te geven :P
Er komt weer van alles boven borrelen hahaha.

mark

Als je alles zelf kan, valt het nog wel mee hoor.  ;)
En ik krijg via mijn werk alle onderdelen met flinke korting.  !-!

Rohald

Ik volg de projecten allemaal, want ik ben blij om te zien dat het vrijgeven van dit topic positieve effecten heeft (behalve op Yorick want die wilt alleen maar meer geld uitgeven hierdoor :D)
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

mark

Hahaha

Maar jij bent ook weer goed bezig Alessio.  !-!

Yorick

Klopt hoor Mark. Maar dat is bij mij gewoon anders.  :P
Desondanks houd ik me wel in hoor Rohald, maar het inspireert je om ook weer van alles te ondernemen. Ik moet alleen overal hulp bij hebben  --

Ik vind t idd ook alleen maar mooi om te volgen!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev