Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 63

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 23:29:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mark

Ja lager als dit ga ik ook niet. Kan nog wel lager gaan, maar dan moet ik een onderaan een stel ring weg halen. (en dat vind ik een beetje gevaarlijk  ;) )

En ik kan nog steeds alle drempels (het zij scheef) nog fatsoenlijk nemen  :D 8)7

@michiel knapt het wel van op  !-!

J to the H (Jeroen)

Mooie upgrade Michiel en Mark.

En inderdaad Michiel, er mag wel een doekje overheen..
Je kan het ook iets grondiger aanpakken:




Rohald

2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015


Roadkill (Michiel)

@Tedo,nee compleet leer gaat me net ff te gek worden, maar dit hoort wel bij het stuur en de pookhoes die uit dezelfde sloper komen ;)

@Jeroen, nee dat gaat me echt te ver, maar ff goed de stofzuiger er doorheen is geen overbodige luxe, maar ja de Twingo was vandaag eerst aan de beurt daar heb ik maar een nieuwe kachelweerstand in gezet dus dat probleem is nu eindelijk ook verholpen :)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!



mark

Ik had mijn auto eergisteren nog onder de pekel zitten.  :rant:
Dus ik wacht nog ff  ;)

Dante

Pekel..? Wasda..? :dunno:

1x Halfzacht m'n ruiten moeten krabben de afgelopen maanden... :coffee:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

J to the H (Jeroen)

#54
Morgen komen mijn zomerbandjes er ook weer onder..

Vandaag mijn raammechanisme vervangen. Werkt weer helemaal.

Was wel even spannend omdat het een heel ander type geleider bleek te zijn Staaldraden lopen ook heel anders.
Maar het werkt allemaal weer. Enige vreemde is dat bij het oude mechanisme de motor vast zat aan de rechtergeleider, maar bij de nieuwe de motor loszit..
Ik weet ook niet waar ik hem moet vast maken.. Morgen dus weer verder puzzelen. Maar het werkt, das het belangrijkste.


EDIT: Net even de DIY van Rataplan gelezen. Motor wordt met 3 schroeven aan de binnenbekleding geschroefd.. Morgen maar es kijken hoe dit in zijn werk gaat.


Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Tedo


Rohald

Aankomende dinsdag wordt mijn Megane APK gekeurd, en ik wist al dat ik de remschijven en remblokken moest vervangen.
Gister samen met een vriend (en telefonische hulp van Matthew !-!) alles vervangen en aangezien het er toch allemaal af lag gelijk maar de remklauwen geverfd:



Ben blij met het resultaat Y
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Willem

Gisteren na wat subtiele bewerkingen met de dremel de mistlampen vervangen door led.  ;)


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev