Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 63

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 23:29:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dennis Postma

Het huidige logo is nog niet zo oud. Alleen zijn de kentekenplaathouders al wat jaartjes oud en ouder dan het logo wat we momenteel op het forum gebruiken.

Heatzone (Mark)

Ik zal ook weer eens een berichtje posten met een aanpassing.





Plannen: Roest op het achterscherm laten repareren en de rest van de auto afspuiten.
Me sportschijven + blokken monteren, d-riem en toebehoren vervangen en uiteindelijk de koppeling vervangen.

mark

haha volgens mij zijn zwarte motorkappen helemaal in.  :D  !-!

Staat goed zo.  !-!

Heatzone (Mark)

Haha thanks, het is alleen antraciet haha. :P, op een of andere manier ziet iedereen er zwart in.
Tenzij je er naast staat dan is het overduidelijk geen zwart.

Rogier

Het is meer mat donker grijs op de foto, maar echt geen zwart :-)

Igoranty

Idd wat Rogier zegt, is meer donker mat grijs! Maar vind ht een mooie kleurtje :)  !-! !-! 8)
Nieuwe trots *** Renault Megane III 2.0-16v TCe 180 Privilege ***

Oud, maar goud: http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=18628.0

FB pagina: https://www.facebook.com/igor.antypov.3?ref=tn_tnmn

Yorick

Waaah, spannend! Waarom ik het heb gedaan weet ik niet, maar ik heb net 17 inch BBS Lemans replica velgen gekocht met officiële BBS ventieldopjes...! !-!
Houd mn eigen banden voor de winter en heb ook een sportstuur + naaf gekocht. Volgende week bij m langs en monteren.

Foto volgt, het komt van de advertentie die Willem in de Marktplaats etc topic heeft geplaatst.

Exiting!!! :yay:

Rogier


Willem

Graag gedaan  !-!
En super vette velgen  Y
Ik zit er zelf aan te denken om de schroefset over te nemen.

Yorick


Willem

Vandaag een Remus einddemper van een clio RS gemonteerd, t was even prutsen met de ophangpunten verplaatsen maar het is gelukt  :D zit een mooi geluid in zonder dat het storend is, precies zoals ik wilde. Foto's volgen eerdaags.  :)

mark


Willem

Zal ik binnenkort even maken, ben er nog niet aan toe gekomen. Vandaag naar het classic race festival op het TT circuit geweest. Geweldig :)

Nicole

Al is het niets gekocht VOOR m'n megane, maar wel weer een oude Megane terug gekocht!
Deze gister opgehaald uit Spijkenisse!




En samen even!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev