Advertenties

Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn Mégane] DEEL 63

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 23:29:35

Vorige topic - Volgende topic

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

mark

Ik zou nog een paar foto's laten zien van mijn zwart gespoten stoelen.  :)

Op de foto komen ze wat lichter van kleur over dan ze in het echt zijn. En er komt nog een laatste laag overheen.  :P

En de achterste hoofdsteunen moet ik nog doen, maar de verf was alweer op.  8)7

Hier kun je nog een klein stukje zien waar nog geen verf zit, word natuurlijk nog bijgewerkt.  ;)

Tedo

Yorick

Mark, heb je een foto van hoe het was?
Ziet er wel nice uit zeg! Gaaf dat het ook kan.

mark

bedankt  !-!

Als het goed is geeft dit niet af, heb er inmiddels alweer ruim 400 km mee gereden. En het blijft er netjes op zitten.  !-!

Het is textiel en vinyl lak van VTH.  ;)

Enigste foto's waar de stoelen op te zien zijn in oude staat:

Roadkill (Michiel)

Zo vandaag ook maar eindelijk de sleepring vervangen, dus de airbag, en de claxon werken weer, en de cruise control ook weer enigzins; - is kilometers omhoog,+ is kilometers omlaag en de andere 2 knopjes werken nog niet dus dat moet ik nog ff nakijken. Aangezien Jeroen ook zo de airbag had aangesloten dacht ik dat ook maar te doen, achteraf gezien best link want als die wel zou zijn afgegaan had ik een blauwe kin gehad en had ik mijn voornaam waarschijnlijk kunnen veranderen in Michelle..... Maar al met al prima gegaan,geen storingen meer dus de Meg is er weer beter op geworden, op naar het volgende dingetje ;) (ondertussen ook bezig met een probleem met de Twingo; blower doet het enkel in de hoogste stand, al andere ventilator en 2 weerstanden verder nog geen oplossing dus maar ff het Twingo forum gaan raadplegen.)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Tedo

Goed bezig, Michiel!

Bij mij is deze dubbele wolf binnengekomen:

Nieuw, voor de helft van wat een nieuwe standaard uitlaat kost.
Past op allebei mijn Megane's (en de CC), maar even kijken welke er als eerste aan een nieuwe uitlaat toe is.

Roadkill (Michiel)

Knappe pijp hoor! Ik ga eerst de Twingo ff in orde maken, en heb net ff wat remdelen voor mijn andere vervoer besteld, zonder echte remkracht word het toch een beetje link...
Slow&Low

J to the H (Jeroen)

Nette pijp Tedo, Ziet er heel dik uit. Foto's van het resultaat zijn welkom.

En fijn dat de sleepring vervangen is Michiel. En ik zei nog zo dat ik het niet aanraadde om de airbag te verwijderen zonder de accu los te koppelen (lefgozer)
Het plus en min verhaal lijkt me een simpel stekkertje wat omgekeerd erop zit, maar volgens mij kan dat helemaal niet. Voor deze 4 knoppen gaan uiteindelijk maar 2 draadjes door het stuur, dus waarschijnlijk werken ze met pulsen ofzo... blijf het een apart verhaal vinden.

Roadkill (Michiel)

ik ga van het weekend ff kijken wat de schakelaars van mijn oude stuur doen
Slow&Low

Nenad16v

Vandaag nieuwe schijven en blokken voor gemonteerd. Kan weer normaal remmen  :afro:

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Willem

Heatzone (Mark)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev