Advertenties


klets maar raak DEEL 210

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 16:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

Ik vindt een Vag mooier dan Renault, vooral zo'n R32 super mooie auto en klinkt echt heerlijk. Als je zo'n auto rijd moet je ook de kosten accepteren van de onderhoud ;) maar dat is met alle auto's, ik ben zelf ook aan het kijken naar een vag, zodra mijn auto verkocht is of op de sloop staat ligt eraan wat straks de apk doet.

Een maatje van mij heeft nu een golf 3 cabrio met een vr6 turbo blok, de vr6 staat op kenteken. Hij wilt er mee gaan sprinten op Assen tijdens een Vag event. Hij draait nu op safe 0,7 bar turbo druk, hij kan de turbodruk opschroeven als hij dat wilt (het blok is gemapt en gechipt) dus het blok kan de hogere turbodruk aan.

Heatzone (Mark)

Ik zeg ook niet dat een r32 per definitie slecht is hoor! Smaak is sowieso per persoon afhankelijk.
Golf heb ik opzich nooit lelijk gevonden, maar bijzonder vind ik ze ook niet.

Ik vond/vind bijvoorbeeld de Megane 2 een gewaagd en gedurfd model zeker voor zijn tijd. Bij vag is het allemaal binnen de lijntjes.
Mijn vader rijdt sinds kort een nieuwe A4 en ik reed gisteren achter hem zonder dat ik het door had en ik dacht serieus dat ik achter een Passat reed, totdat ik zag dat hij bij ons het oprij pad opreed en toen dacht ik pas ohh haha, dat is met vader en dat is geen passat maar een a4.

Ieder zo zijn ding. Ik vind menig Renault model weer mooier als een VAG.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: Nicole op 31 januari 2014, 09:55:38
Ik moet heel eerlijk zeggen, een R32 is mooi spul met een lekkere sound.
Maar daarnaast het grootste nadeel, het is een vw.. De onderdeel kosten, kans op jatterij, en ik laat liever een d-riem vervangen ipv de ketting van eem R32 die ook bij het normale onderhoud hoort.. etc etc

Nee doe mij maar een RS!
Maar eerst ben ik wel blij met m'n dci! Haha (iets goedkoper :P )

Nadeel van een d-riem dat ie vervangen moet worden, een ketting of veel later of zelfs nooit... (plus dat een ketting iig een stuk makkelijker te vervangen is dan een riem)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Nicole

#18
Bij een R32 wel hoor, moet vrijwel net zo vaak als een riem.
Wat een rotklus is bij zo'n ding, en wat(vw kennende) ook genoeg mag kosten.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Vag heeft inderdaad veel modellen van elkaar afgekeken, maar dat komt ook dat ze bijna allemaal uit dezelfde farbiek komen, de Passat is ook een A4 en skoda heeft ook een look a like, dat heeft toyota citroën en peugeot op dit moment ook met de aygo c1 en 107.

Wat wel zo is dat je de Megane 2 in mindere mate ziet dan de Golf 4, ik vindt zelf de Megane 2 ook een zeer mooi model, alleen je ziet ze niet heel veel te koop staan tot mijn budget.

Dante

Mijn Mégane was duurder in onderhoud dan m'n 2 Polo's bij elkaar... :coffee:
Laat staan MRB & verzekering... Daar kan ik er 3 van rijden :nana:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Heatzone (Mark)

Ik denk dat jij een uitzondering bent in dit verhaal Dante  :q

Yorick

#22
Is 65 euro voor een strakke voorbumper netjes?
Ik zie ze op MP ook wel staan voor 30..

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/renault-onderdelen/m771497154-voor-bumper.html

Heatzone (Mark)

Opzich niet verkeerd met mistlampen erbij.. Wat is er mis met jouw bumper?

Edwin Postma

Hij heeft ook een v-style achterbumper en evo spoiler liggen ;)
Truckertje

Willem

Iemand die toevallig nog een naafkap/center kap heeft liggen voor de originele speedline velgen? De vorige eigenaar is deze helaas  kwijt geraakt.

Yorick

Citaat van: Heatzone (Mark) op 31 januari 2014, 16:51:34
Opzich niet verkeerd met mistlampen erbij.. Wat is er mis met jouw bumper?

Ik heb her en der wat beschadingen van de vorige eigenaar en ik weet niet hoe ik dat strak zou kunnen krijgen.

Heatzone (Mark)

Citaat van: willem123 op 31 januari 2014, 17:28:06
Iemand die toevallig nog een naafkap/center kap heeft liggen voor de originele speedline velgen? De vorige eigenaar is deze helaas  kwijt geraakt.

Ik heb er nog een over! Je kan ze btw ook bestellen via Renault. Ik heb er 5, 1 als reserve voor als ik er een kwijt raak.

Willem

Ik had ook al even gezocht, kon ze alleen op eBay vinden. Heb je een foto voor me zodat ik zeker weet dat het om dezelfde gaat?

Roy16v

Na koprevisie en wat achterstallige dingetjes gedaan te hebben de megane automaat ff voor de leeuwen gegooit.

Glansrijk door de apk... maar....
Steekproef.....
Kreeg de complimenten voor een super fijn rijdende megane automaat en de coupe werd afgemeld met steekproef zonder advies 8)
13Maand apk dus dat weer klaar!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev