Advertenties


klets maar raak DEEL 210

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 16:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Heatzone (Mark)

Haha ja ieder zo zijn ding en ervaringen, als ik wel eens zie wat kennissen/vrienden of bekenden voor shit hebben met hun VW of Audi dan kruip ik toch altijd weer lekker achter het stuur van mijn Mégane(s). Maar die ervaringen kan iemand natuurlijk ook weer andersom hebben. Met auto's is het altijd een beetje geluk hebben !-!.

Wij rijden thuis, duits, japans en frans en de duitsers zijn toch echt het minst degelijk motorisch gezien. De Toyota Rav4 van me moeder is toch wel het degelijkste zeker motorisch. Daarna hebben we in totaal 3 Renaults waarvan 2 van mij 8)7. De vorige Audi a6 die dronk net zoveel olie als benzine en had na zijn eerste +/- 10.000 km een nieuwe automaat bak nodig  :q

Rogier

Wij hebben thuis 2 franse auto's staan, 1 duitser en een halve zweed. Me broertje heeft afgelopen maand de degelijkheid getest van zijn Volvo op een golf 5, ik kan je zeggen de golf  5 was er slecht aan toe :D

Me moeder heeft met der vel satis al meer dan 3 ton gereden, en hij rijd nog als een nieuwe. Ik heb ook genoeg kosten gehad aan beide megane's die ik had. Maar zoals jij al aangeeft Mark, het is toch afwachten wat je koopt.

mark

En het is natuurlijk ook maar net hoe je meet een auto omgaat.

Bij ons thuis hebben we nu voor het eerst een Duitser (Audi) bij de deur staan.
Maar die lust ook wel aardig wat olie, elke 1000 km een liter.

Daarvoor heeft mijn vader 27 jaar Renault gereden.

En nu staan er nog een Clio 2 en mijn Mégane bij de deur.  !-!

Rogier

Vanmorgen heb ik de nieuwe auto bekeken, de auto ziet er super strak het is een 1.6 16v en voor de nieuwschierige mensen onder ons het is geen vag geworden :P

Het is wederom een Renault Megane luxe privilege geworden uit 2004


Ik kan woensdag de auto ophalen, ik haal namelijk eerst de audio uit de huidige Megane. Ik had zelf niet verwacht dat ik toch geen duitser zou nemen, maar ik kwam deze tegen en was eigenlijk meteen verkocht :D de Megane liefde zit blijkbaar diep bij mij haha.

mark


Edwin Postma

Ik zeg goed bezig Rogier.
Komen je 17" er ook weer onder?
Of zijn die mee ingeruild?
Kleurtje vind ik altijd erg mooi voor de megane 2
Truckertje

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Ed wat niet weet wat niet deerd, de witte stalen velgen zitten er onder en die blijven er onder. De Schmidt velgen liggen in de schuur, als ze eronder passen (steek is het zelfde maar de ET niet) dan gaan ze er onder, anders de verkoop in.

Ard Klok

Nette auto Rogier. Veel plezier ermee.

Edwin Postma

Hoop voor je dat de space lines passen want die Zijn super mooi. _o_
Truckertje

Benjamin Renon

Mooie auto Rogier! Heel veul plezier ermee.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dennis Postma

Leuke verrassing Rogier dat het toch weer een Megane geworden is. Veel plezier en veilige kilometers er mee.  !-!

Rogier

Ik kan mensen wel een beetje verrassen Dennis.

Ed als ze niet passen dan gaan ze het internet op, moet ik je op de hoogte houden :P

Rohald

Ziet er netjes uit. Veel plezier ermee !-!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev