Advertenties


klets maar raak DEEL 210

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 16:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Golf 4 zie je te veel, ik heb vandaag een aantal mooie audi a3 gezien

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Rogier

Ik heb net via de opel site een berekening gedaan wat mijn auto nu nog zou opleveren, volgens de website krijg ik er nog € 855,- voor terug.  Tenminste 1 site die nog een beetje mee werkt :D

Dennis Postma

A3 - Golf, 1 pot nat toch? :q

Maar ik zou dan ook voor de A3 gaan inderdaad. ;)

Rogier

Ach ja we zullen zien, zo eerst maar is even bellen naar de garage houder waar de auto staat, misschien heeft hij de auto niet meer dan houd het hele verhaal op. Hopelijk krijg ik de inruilwaarde van mijn auto nog dan scheelt het mij toch een paar centen.

Rogier

De A3 is niet de enige mooie auto, ik heb ook naar een bora of passat zitten kijken. En naar een Opel Astra.

Rogier

Ik voel me net een klein kind, morgen ga ik de auto bezichtigen. Ze houden de auto voor mij achter.

Heatzone (Mark)

Haha, beginnen de kriebels in je buik te komen Rogier? :P

Rogier

Ja zeker, al is het wel moeilijk mijn huidige auto weg te doen, maar als ik de nieuwe zo zie dan heb ik zo iets van die wil ik hebben.

Losballos (Ron)

Passat altijd mooi, golf 4 zie je inderdaad erg veel
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Renault Sport

Weer eens wat anders dan anders. Een 1600. Voor de standaard klasse.



En oja, ik ben een VW liefhebber. :D Vindt Renault mooie auto's, maar alles moet moeilijk in elkaar (gemerkt tijdens het slopen) en als je er wat mee hebt... In alle opzichten vind ik VW beter dan Renault, maargoed, dat is mijn mening. Volgende crossauto wordt dan ook een VW en dat zullen jullie vast mooi vinden. Nu heb ik vast ruzie met jullie maar straks, als deze plat, hoop ik weer vriendjes met jullie te worden.  8)7

Tot zover.

Watse

Rogier

Het uiterlijk van renault is echt super, ik kan der niks anders van zeggen al zijn de meg 1 echt dames auto's :P maar vag auto's hebben toch iets apparts en zijn degelijk, veel van mijn vrienden rijden duits of een jap, ik ben nu de enige die een fransoos rijd.

Dennis Postma

Franse auto's moeten het inderdaad ook niet van de logica hebben. Maar mooi zijn ze zeker. Ze springen er echt wel uit in het straatbeeld. Maar dat geld niet alleen voor Renault, ook Peugeot en Citroën kunnen er wat van, , al vind ik de nieuwe Peug 308 niet heel erg spannend.


Rogier

Persoonlijk vindt ik de 307 met alleen al een dakspoilert toch wel erg vet, dan lijkt het al een halve rally auto :P
Citroën ben ik nooit echt gek op geweest. van de duitsers vindt ik toch wel alleen de nieuwere modellen echt mooi, alleen zoals ik al eerder zei je ziet ze te veel.

De megane serie vindt ik erg mooi, alleen van de meg 1 phase 2 vondt ik soms toch wel wat minder (origineel dan) bij de meg 2 phase 1 en 2 zie ik het verschil niet, en de meg 3 is erg mooi maar dan wel de coupé versie, de hatchback hadden ze niet moeten doen dat lijkt net op een opel astra.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev