Advertenties


klets maar raak DEEL 210

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 16:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Roadkill (Michiel)

ik vervang met een riem altijd de pomp.... (enkel heb ik nu de ruimte en de tijd niet meer dus besteed het dus maar uit;) )
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

En de e7j is ook super makkelijk.  !-!

Willem

#47
iemand hier een idee waardoor de zekering van de linkerhelft van mn verlichting telkens doorbrandt? Ik heb gisteren mijn mistachterlichten voorzien van blanke lak en daarvoor de kentekenplaathouder e.d. gedemonteerd, maar de stekkers gewoon weer aangesloten. Ook zonder dat de kentekenverlichting is aangesloten brandt ie door.  :?

mark

Niet toevallig de schroeven van de kentekenplaathouder door de bedrading van de verlichting geboord?

Of dat er een plus draad van de verlichting contact maakt met metaal.  ;)

Willem

Alleen de originele moertjes los gehad.. ik zal eens kijken of er draden contact maken met het metaal.

Willem

Inmiddels het euvel al gevonden, kaal stukje draad precies bij een boutje dus kortsluiting. Even een stukkie tape en weer opgelost.  !-!

Edwin Postma

Mooie foto vd maand.

Auto is van Jonathan de witte.
Is een dci !-!
Truckertje

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Benjamin Renon

Dat is er eentje uit mijn privé archief. ;) Nieuwe maand, nieuwe auto. !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

matthew


Rogier

Een vraagje, wie weet er een goeie site waar je de inruilwaarde van je huidige auto kan berekenen zonder ergens aan vast te zitten.

Dante

1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

Ard Klok

independer of autocheck of hier
Veel sites doen/kunnen niks met auto's ouder dan 10 of 12 jaar helaas.

Roadkill (Michiel)

Aan geen van alle heb je wat Rogier, je zal hem aan een liefhebber moeten verkopen wil je er nog wat voor terug krijgen (wel beetje afhankelijk van de kmstand btw, ik kreeg voor die van mij enkel nog handelswaarde terug, nou echt niet dat ie daarvoor weg gaat!)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

Rogier

Het maakt voor mij niet heel veel uit, ik ben gewoon nieuwschierig. Ik hou zelf rekening met een handelswaarde van onder de 1000,- ik heb een auto gezien die ik graag wil, en ik ga morgen de garage bellen of de auto er nog staat. Van de week langs rijden, en is het wat dan haal ik de audio uit de megane en gaat het mee naar de volgende auto. Dan rijd ik misschien volgende week in een nieuwe auto :) En nee ik vertel nog niet wat het is, eerst kijken hoe de auto er in het echt uit ziet :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev