Advertenties


klets maar raak DEEL 210

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 16:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Christian de Vriend

kon dit niet in het algemene chat topic?lijkt me dat men voor zoiets
geen apart topic hoeft te openen.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes


J to the H (Jeroen)

Wat een schatje! (wel errug veel geld)

Benjamin Renon

Nice one!

Ik kreeg gisteren van een collega te horen dat er een erg nette Coupé 2.0 uit 1996 ingeruild was op een 3 RS. De 96'er is van de eerste eigenaar en was altijd bij ons in onderhoud geweest. Het schijnt dat deze er nog steeds erg netjes uit ziet na zoveel jaren. Ik heb hem zelf nog niet gezien, dus kan er nog niet over oordelen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy16v

#34

Ik heb ff snel gezocht,heb het hier maar gedaan maar bedankt.
Dit maakt precies duidelijk wat ik 2 week terug nou bedoelde.
Moooie auto gered van de sloop,rijd nu weer een plaatje van een auto,een auto die bij een liefhebber hoort maar de positie waar het bericht geplaatst word is weer belangrijker.
De positiviteit  en motivatie  straalt er van af hier echt top !-!
Dacht ik deel ook eens een keer wat.... Y
Plaats wel niets weer.
Heb dit echt niet nodig om er achter te komen hoe ik mijn stadslicht lampje vervangen moet.
Als er hier door aantal mensen alleen maar achterlijk en elleboogje gedrag vertoont kan worden dan hoef ik daar niet gezellig mee op een meeting te doen alsof we vriendjes zijn.
Kunnen beter op lekke banden en plakstripjes reageren.
Ben er nu echt klaar mee hier.
Jammer dat het zo moet ondanks het kleine groepje mensen wat wel serieus is.
Als ooit eens alle rotte appels ver van de boom zijn gevallen kom ik wel eens weer kijken.
Maar voor nu is het over.

Mvg en tot ziens.

mark29

Ik heb mijn megane van de week ook afgemeld voor apk. En nationale autopas uitgeprint.  --
Ik had geen steekproef, ik heb al een week of 2-3 geen steekproef meer gehad.

L0we

Dramaqueen... Laat dan zien wat voor moeite je gedaan hebt. Zo maakt het geen indruk,en is het een waardeloos topic!

mark29


Roy16v

Lowe je kent me niet eens je weet niet eens wat ik allemaal gefaan heb aan meganes.
Laat staaan het aantal dat ik heb gehad/ heb staan.

Door kinderachtige jongetjes als jij word het hier een dikke zooi.
4 Jaar geleden was dat el anders.

Ik ga niet meer uitleggen wat ik allemaal heb gedaan en fototjes plaatsen.
Hou het voor gezien.
Mark29 hulde voor jou,je bent 1 van de weinige serieusen hier.
LOwe bewijst nu net samen met christian waarom ik zeg van tot ziens vervuil het forum maar lekker verder met allerlei prietpraat en zinloze gezwets.
Degene die zich geroepen voelt om contact  met mij op te nemen kan mij.berijken op mn 06.
Inbox lees ik.niet meer.

Ciao!

BadEend

Als iedereen alles zomaar in een willekeurig subforum gaat posten blijft er niks meer over van het forum.
Dus je reactie is erg overdreven.

Dante

:ws:
Dit topic wordt dan ook samengevoegd met het Klets maar raak topic.

Wel typisch dat diegene die juist over forumvervuiling etc. aan het jammeren was, er zelf mede debet aan is.
En dan zo reageert als er, terecht, wat over gezegd wordt :neen:
1990 Volvo 340 Special | 1996 Mitsubishi Colt 1.3 GLXi

Get in, sit down, shut up & hold on!

Siempre es mejor un mal dia de playa que un buen dia de trabajo

2000 Renault Mégane Break RXI 1.6-16v | 1989 VW Polo Sedan (GT Conversie / R.I.P.) | 1990 VW Polo Coupe (R.I.P.)

Fb

BadEend

#41
Citaat van: Roadkill (Michiel) op 31 januari 2014, 11:14:12
Nadeel van een d-riem dat ie vervangen moet worden, een ketting of veel later of zelfs nooit... (plus dat een ketting iig een stuk makkelijker te vervangen is dan een riem)

Ketting moet wel degelijk vervangen worden, deze slijt namelijk ook. Afhankelijk van de auto kan dit al rond de 150000 km noodzakelijk zijn. (kettingspanners en/of tandwielen willen ook nogal eens problemen geven)
Daarnaast is het vervangen hiervan meestal ook een stuk duurder.

Roadkill (Michiel)

Ok ik praat al over heel lang geleden dat ik voor het laatst een d-ketting heb gedaan. Was bij een Celica van 1980 met een oud blok er in, maakt verder niet uit, maar was juist een eitje om te vervangen; motor op tijd zetten, fixeren,spanner loshalen, ketting splitsen, nieuwe ketting aan oude ketting vastmaken, doorvoeren, nieuwe ketting weer sluiten spanner er op starten lopen, 15-30 minuten werk. En ik moet toegeven dat ik er niet echt bij stilgestaan heb dat de techniek m.b.t. d-riemen niet echt stilgestaan heeft, want voorheen zat er zeer veel verschil in qua kilometers (btw de chevrolet Nubira van mijn schoonvader moet om de 60K een nieuwe d-riem)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Zo vaak? dat is dan wel erg vaak.  :D  8)7

mark29

Maar een riem van k4m is ook zo gedaan. Zonder waterpomp anderhalf uur. Zo spannend is dat niet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev