Advertenties


klets maar raak DEEL 210

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 16:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Nu ff einde Nederlandse les? :)
Ik denk dat het nu wel duidelijk is?

Maar balen zeg Edwin!
Ik hoop voor je dat het deze keer geen computer is!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Losballos (Ron)

vandaag de voorbumper en zij scherm binnengekregen, helaas zitten er wel wat krassen en andere beschadigingen op de voorbumper die niet verteld zijn :neen:. maandag na mijn nachtdienst sowieso het zij scherm erop zetten en is de ergste schade al weg
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Rogier

Contact opnemen met de verkoper ;) en zeggen dat er schade opzit die hij niet gemeld heeft. En erbij vermelden dat je daar niet mee akkoord gaat en een vergoeding wil.

Losballos (Ron)

Vandaag een mailtje terug gehad, en krijg een gedeelte terug gestort op mijn rekening. Aardig netjes opgelost zo dacht ik  _o_
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Rogier

Kijk dat is positief nieuws, al ben ik met dit soort dingen van eerst zien en dan geloven ;)
Hopelijk houd degene zich aan zijn woord.

Roy (Coup a One)

Vandaag 24 februari de auto v.d. keuring gehad en ja bijna geslaagd ;) alleen de linker remlicht was defect maar wel direct verholpen en  Y volgens de keurmeester moest dat wel even vermeld worden op het keuringsbewijs 8)7

matthew

Dat is mooi Roy, en ja officieel moet dat vermeld worden idd. Maar dat is toch geen ramp.

Nicole

#187
Nou ik heb weer geluk met m'n megane..
Zoals sommige misschien nog wel weten was er eind 2012 een busje tegen mijn blauwe coupe gereden terwijl hij hier voor het huis stond..

Deze week, the same story..

Wij zitten binnen, tv te kijken, en ineens een flinkke knal. Even uit het raam gekeken vanaf de slaapkamer, maar niets te zien.
Dus we gingen er vanuit dat de deuren van de Renault Traffic voor het huis hard dicht waren gegooid.
Maar helaas nog geen 2 minuten later, iemand bij de voordeur.
Roy deed open en ik hoorde het woord "auto" vallen.
Toen wist ik al hoe laat het was :(
Eenmaal bij de auto flink geschrokken..
De bus is vol achteruit gereden in de megane, precies op de deur én het achterpaneel.
Deur is volledig krom, achterpaneel een gigantische deuk, en het gedeelte waar de deurvanger zit is ook krom. De deur wil nog nét sluiten maar het lampje in de auto blijft wel branden.
Ook de kappen van de c-stijl zijn eraf gedrukt en het knopje om de bank voorover te doen is er zelfs uitgeschoten.
Dus ik reken op total loss, gezien de vorige schade veel minder erg was en  op €1167 uit kwam.
Hij rijd nog wel gelukkig, gister gewoon 600km gereden, maar herstellen zal lastig worden op dit punt. :(





Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Zonde van de auto, maar wees blij dat er niemand in zat. En  het is maar een auto ;)

Roy (Coup a One)

:wtf: Dat is flink balen l- zekers wanneer je er zelf zo voorzichtig mee bent dan komt zo'n klap twee keer zo hard aan l-

Christian de Vriend

i know the feeling,en nu hopen dat de verzekering hem niet totalos verklaard

bij de 16v hebben ze het geprobeerd,de schade expert vond het niet meer waard
totdat tuninghouse de lijst liet zien wat er aan was gebeurd,en wat de
plannen waren,gelukkig bedacht die zn eigen.

al met al,een hoop gezeik,je word er (niet vaak) beter op.
Horsepower is how hard you hit the wall,torque is how far you take the wall with you.

Horsepower sells cars,torque wins races

Megane 16V nu met 147pk en 200Nm schoon aan de wieltjes

Tedo

Balen zeg! Gelukkig heeft de dader zich wel gemeld, dat scheelt.

Yorick

Balen Nicole! Gelukkig heb ik een oprit wat dat betreft.
Hopelijk komt het nog goed.

mark

Jammer

Heb gisteren weer een jaartje apk gekregen.  !-!

M'n megane kwam zelfs zonder midden demper en met een nog bijna koude motor door de gasmeting  !-!

Midden demper was verrot, dus ik heb er gewoon een pijp tussen gelast.  :P (wel een mooi geluid nu, met de raceland uitlaat  >:D )

Rohald

Na het besluit om het RMC verder te laten verlopen met een moderatorteam, is nu ook het lidmaatschap aangepast.
De belangrijkste wijzigingen zijn o.a. de contributie waarmee je VIP-lid wordt.

Dit alles is terug te lezen in de topic Lid worden.

Mochten er toch nog vragen zijn hierover, schroom dan niet om ze te stellen. Via de daarvoor bestemde topics of direct aan 1 van de moderators.

Voor forumleden veranderd er ook een aantal dingen:

  • Het aanmaken en bijhouden van een eigen projectpagina
  • Het plaatsen van een avatar (we zouden het wel zeer op prijs stellen als de avatar Mégane gericht is)
  • Het bijwonen van meetings die vanuit de club georganiseerd worden
  • De clubwinkel is toegankelijk
  • Het meedoen aan inkoopacties

Ook willen wij jullie wijzen op de aanpassingen in de topic Forum gebruiks en gedrag regels.

We hopen met deze wijzigingen de groep Mégane liefhebbers nog hechter te maken dan hij al is.
Vergeet niet: Het RMC is voor én door de Mégane liefhebbers!
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev