Advertenties


klets maar raak DEEL 210

Gestart door Stefan, 29 januari 2014, 16:14:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Rohald

Citaat van: Losballos (Ron) op 17 februari 2014, 10:56:05

Als een kind in een snoepwinkel :D

Maar dat is wel een leuk uitje tijdens een vakantie.
2001 Renault Mégane Coupe I Phase II 2.0 16V IDE Privilege
The Taz

1ste Renault Mégane Club Mooiste wielen 2015
2de Renault Mégane Club Mooiste Mégane 2015

Dennis Postma

Dat isniet mis Ron! Hebben ze de F1 3 (voormalig Arrows) zitter ook nog?

mark

@matthew Jup alles was gewoon netjes gangbaar.

Dat de remschijf is gescheurd komt denk ik gewoon door de leeftijd van die schijf, en het feit dat ik de remmen nog wel eens stevig moet gebruiken op de A35.
En dan worden ze nog wel eens een keertje heet.  ;)

De gescheurde remschijf had heel lichtjes een blauwe gloed, de andere was echt blauw aangelopen.
Maar die moest ook al het werk doen tijdens de laatste noodstop.  !-!

Roadkill (Michiel)

Hmm als je het elke dag meemaakt, zou het dan misschien aan jou liggen....? :D
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

#139
nee, er rijden daar mensen die ze het rijbewijs moeten afpakken.
Ze rijden bijv. de hele tijd achter een vrachtwagen, vervolgens komen er op de linkerbaan een paar met 130 aan.
En dan drukt die persoon op het laatste moment zijn auto op de linkerbaan, met als gevolg dat iedereen vol in de ankers moet.

Zo gaat dat elke dag op de a35, en de kruising met de a1 is een gevaarlijk stuk.
Als de mensen van de a1 naar hengelo willen, dan moeten die in een korte afstand van de meest rechter rijstrook 2 rijstroken naar links.
En laat dat nou net een druk stukje zijn.  ;)

En er zijn in de eerste 3 weken van dit jaar 2 dodelijke en nog eens 3 ongelukken gebeurt.
Dus dat geeft maar eens ff aan hoe gevaarlijk de a35 kan zijn.  ;)

Losballos (Ron)

#140
@ dennis, er stonden inderdaad nog 3 f1 auto's uit 1995 :9~

@ rohald, ja zeker haha, was al heel wat dat we mochten, en toen deed ie ineens de deur open en zei neem plaats  :grin:
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Benjamin Renon

Vandaag op mijn werk, in de showroom, een erg mooie Mégane 1 fase 1 2.0 16v zien staan in het geel. Eerste eigenaar, volledige dealer onderhoudshistorie, ongeveer 123000 km gelopen. Zowel van binnen als van buiten vrij netjes. Natuurlijk zijn er wat puntjes welke aandacht nodig hebben. Ik weet alleen niet de verkoopprijs. Het is dat ik geen interesse heb, anders zou die mij wel blij kunnen maken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dennis Postma

Die 3 zitter is van 2001. Is destijds gebouwd door Arrows in 2001. Na het faillisement van dat team is ie als ik me niet vergis naar Ascari gegaan.

Roadkill (Michiel)

Citaat van: mark op 17 februari 2014, 17:30:06


Zo gaat dat elke dag op de a35, en de kruising met de a1 is een gevaarlijk stuk.
Als de mensen van de a1 naar hengelo willen, dan moeten die in een korte afstand van de meest rechter rijstrook 2 rijstroken naar links.
En laat dat nou net een druk stukje zijn.  ;)



Wil niet vervelend zijn, maar als dat dus zoals jij zegt elke dag zo is, dan zou het bij mij na een dag of 2-3 al duidelijk zijn dat ik daar dus op dat punt ff rekening met koeien op de weg moet houden, dan pas je daar dus ff je eigen rijgedrag op aan toch (want eerlijk gezegd als het ook steeds dezelfde zijn die daar vol in de ankers moeten, omdat kennelijk steeds dezelfde idioten daar dag in dag uit de meest stomme moves maken, dan zijn ze imho geen haar beter hoor...)
Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

mark

Dan hou je dus nog steeds dat mensen de auto er gewoon voor drukken zonder te kijken.

Kun je nog zo veel ruimte er tussen houden je word zowiezo een paar keer afgesneden.

Losballos (Ron)

@ Dennis, niet gezien eigenlijk maar er stond zoveel moois dat ik het maar zo over het hoofd heb kunnen zien l-


Vandaag gebeld door de politie, ze zeggen dat het inderdaad duidelijk te zien is dat de Volvo in mijn megane rijd, nu nog wachten tot de verzekering ook toegeeft, ook gelijk een goed gesprek gehad met de garage die mijn schade gaat maken, ik wil(de) de megane verkopen, maar aangezien het maar een kleine schade is raad hij me aan hem te houden omdat ik nu weet wat ik heb, dus nog maar even rustig over nadenken, eerst maar even de verzekering van de tegenpartij afwachten o-)
Rozen zijn Rood
Mijn naam is Ron
Dit gedicht slaat nergens op
Magnetron


#RememberTheBuster

Rogier

Dan kan je hem ook repareren door een nieuw paneel en een bumper er op te zetten(2de hands in kleur) en dan hou je vast nog wel wat geld over en dan verkopen. Dan haal je der wel meer uit😉

Yorick

Idd, als dat het is dan zou ik dat ook proberen.

Ander vraagje, is mijn koppakking makkelijk te controleren of die nog goed is/ tijdje meegaat?
Niet dat hij lek is ofzo, maar ik weet niet of dit te controleren is.

Tedo

Vanmorgen de ultieme test voor mijn gelaserde achterlichten;  :police: draaide achter me de weg op en volgde een poosje. Er gebeurde niks  o-) --

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev