Advertenties


forum gebruikers

Gestart door Roy16v, 26 januari 2014, 13:59:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Roy16v

Strak plan dennis!

@Mark 29 ik sluit me volledig bij jou aan
Ik ben namelijk al te beroerd geworden om fotos te plaatsen van een k4m motor die koprevisie heeft gehad etc.
Daar word dan niet op gereageerd maar 10 min later wel op zoals eerder beschreven voorbeeld,stadslicht lampjes e.d.


J to the H (Jeroen)

Ik vind een kennismakingspagina per persoon een geweldig idee!!!.
Wil ik weten wat voor auto Freddie rijdt, ga ik gewoon naar zijn voorstelpagina!
Top!!!

Ik hoop echt dat dit zo snel mogelijk doorgevoerd wordt.

Dennis Postma

Heb geduld. Met de nieuwe opzet zijn er natuurlijk meer zaken die gedaan moeten worden.

Yorick

Wat een heldenplan jongens.. Wordt een stuk overzichtelijker, leuker om naar je kijken en het geeft meer energie om je eigen topic up to date te houden met foto's en alles! Het spoort elkaar ook weer aan denk ik.

_o_

Dirk Kuipers

Strak plan om een apart wie is wie gedeelte te maken met een eigen topic.
Hopelijk krijg je dan veel meer foto's langs.
Soms natuulijk van informatie die niet interessant voor je is, maar wellicht voor anderen wel. Foto's van een kop rivisie zijn voor iemand die hier ook aan wil beginnen best handig.

Ik ben ook voor!

L0we

Ik zou wel het onderscheid maken tussen voorsteltopics en projecttopics. Volgens mij kan het voorstellen prima in het huidge topic, maar mocht je echt wat uitgebreids veranderen aan je auto, open je daarvoor een nieuw projecttopic.

Anders krijg je een hele waslijst met topics, waarvan 80 procent alleen maar voorstellen is, en 20 procent ook daadwerkelijk wat gebeurt met foto's en bijvoorbeeld een verslagje van een koprevisie. Dan zie je door de bomen het bos niet meer.

Roy16v


Yorick

Is een tag functie van leden een optie?
Is wel makkelijker om dingen te vragen?

Dennis Postma

Geen idee of dat technisch mogelijk is.

mark29

Op een ander forum waar ik veel zit, hebben ze inderdaad projecttopic.
Dit is leuk voor erg veel fotos en veel info over hoe je auto van niks tot iets mooi hebt opgebouwd.
Zonder allemaal ge### erbij.

Wie is wie, is wat luchtiger dit kan iedereen dan, en mijn kleine aanpassingen aan je auto, en vooral voor het gezelliger geouwe#### erbij.
Dit houd ook mensen op een forum he.
Het is toch een club?

mark29

ik zie dat er wat weggepiept word?

Dennis Postma

Dat gebeurd automatisch. Wij kunnen bepaalde woorden laten censureren om het taalgebruik hier netjes te houden. Dat geld dus ook voor de edele delen die jij daar noemt, of de bekende ziekte die men tegenwoordig steeds vaker in de mond neemt.

Roy16v

Dat is  wel een goeie zet

mark29

Die ziekte zal ik nooit noemen.

Maar ik bedoel dus veel geklets wat leuk is.
En zonder veel geklets bij projecten.

Dennis Postma

Ik zal ook niet zeggen dat jij dat woord gebruikt. Maar ga er maar van uit dat de woorden die gecensureerd worden de meest voor de hand liggende scheldwoorden zijn, vloeken en andere woorden die in het verleden wel gebruikt zijn.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev